sobota 29. června 2013

NÁVOD NA LETNÍ KLOBOUČEK :O)

Líbil se Vám letní klobouček a píšete si mě o návody do vzkazů i do meilů a tak se s Vámi o něj  ráda podělím :o)
Návod není můj je z mimibazaru ale dovolila jsem si pro jistotu schéma vložit i sem--občas nějaké návody z ničehonic tam totiž zmizí http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=10110

Název příze z které jsem klobouček háčkovala já bohužel neznám.Dostala jsem ji už namotanou do klubíčka klobouček jsem totiž neháčkovala pro sebe ale byla to taková výpomoc :o)) 
Ale chystám se ještě uháčkovat ho i pro sebe a Klárku na dovolenou a chci ho vyzkoušet z bavlněné příze Camila ta je celkem také pevná a klobouček by mohl hezky držet tvar :o)
Tak at se daří a těším se na Vaše kloboučky :o)
 Martina


19 komentářů:

  1. Taky v létě nosím klobouk na zahradu ideální... nedělá mi to slunce dobře. Mám teď nový... slaměný:) Hezky večer. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klobouky na léto jsou prostě prima :o) Přeji krásný den Lucko :o)

      Vymazat
  2. Marti je supr! Mít holčičku, zkusila bych:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je krásný. Hned bych se do něho dala. Jenže není komu. Máme tři kluky....

    OdpovědětVymazat
  4. MARTI, KLOBOUČEK JE MOC HEZKÝ.
    V LÉTĚ SE BUDE HODIT.
    PŘÍJEMNÉ PRÁZDNINY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdi děkuju moc :o) Pro sebe hotový já ještě nemám.I Tobě prima skvělé prázdniny přeju :o)

      Vymazat
  5. Ahoj Marti! :-)
    Moc děkuji za návod - ihned si ho k sobě ukládám a určitě se o nějaký pokusím, ať už pro nás, nebo pro neteřinky, či pro panenky! :-)
    A až budu mít hotovo, tak určitě ukážu. ;-)
    Přeji ti krásný den Marti! U nás se už dokonce udělalo i pěkně, od rána jsme měli zimu a teď už konečně vysvitlo sluníčko. :-)
    Ahooooooooooooooooj!!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári. Jen zkus a určitě se pochlub krásně i přibývá :o) U nás včera byla šílená zima i zimní bundu by člověk unesl jaký tu u nás fičel severák :o))))Ale dnes už to vypadá lépe. :o)

      Vymazat
  6. Jsi hodná, určitě si ho spousta Tvých čtenářek vyzkouší. Já kdybych měla pro koho, hned se do něj pustím. Mooooc se mi libí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježurenko umotej si ho pro sebe také si ho budu háčkovat pro sebe :o)

      Vymazat
  7. Marti klobouček je opravdu parádní. Někdy mě mrzí, že mám jen kluky, takže se nemůžu vyřádit i tímto směrem... Přeji krásný zbytek neděle Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko moc děkuju za pochvalu.Ale psala jsem i ostatním co litují že nemají holčičky -- uháčkuj si ho pro sebe stejně jako já :o)Měj krásné léto :o)

      Vymazat
  8. Marti, moc děkuji a přeji hezké prázdniny. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  9. Marti...tak ten je naprosto luxusní:-)
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko děkujiiii moc.-)Klobouček je opravdu parádní!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥