neděle 16. června 2013

MALOVANÉ TRIČKO PRO JUSTÝNKU :O)

Dnes byl překrásný den - sluníčko hřálo už od brzkého rána až do pozdního večera  :o)
Po obědě jsem se dala do malování trička pro tu naši Justýnku :o)
Miluje myšku Minie a už jsem ji sní toho hodně nakoupila a tak jsem se rozhodla že ji jednu vytvořím i já sama :o)
Odpoledne jsem pak šla řádit na zahrádku a tak jsme tričko vzaly sebou a Klárka mě ho tam nafotila...




Mějte se krásně a prima a příště bude nějaká ta kytička ze zahrádky :o)))
                                                                                    Martina

34 komentářů:

  1. Páni!Skvělé triko!Martinko obdivuji jak umíš nádherně malovat!Hezký týden.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Věrko--je to zase trošku jiného než háčkování a také mě to baví :o)

      Vymazat
  2. Obrázek myšky se Ti moc povedl, moc pěkné!
    Hezký den. Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuju Lucko a jestli nevadí můžem si tykat :o)

      Vymazat
  4. Martinko, už nejednou jsem tvá trička obdivovala - obě slečny musí být nadšené! Fakt skvělá práce!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Helenko :o) To jsem moc ráda že se ti tak moc líbí :o)

      Vymazat
  5. Jak jsi tohle dokázala? Jako profík, parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježurko joj -- taková chvála až se červenám :o))) Nic na tom není jen se vymalovává :o)

      Vymazat
  6. Marti, je krásnéééé ....
    Hezký nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Martí! No však to říkám! :-) Před chvilkou jsem se rozplývala nad tričkem Klárky a teď nad Minie! Martí - woooow!!!! Klobouk dolů je to perfektní! :-) Už vidím sebe - všude samá čmouha, kostrbaté . . .! Ty to máš dokonalé a ke všemu nádherně nafocené! :-) Tak Martí a teď zbývá ještě Justýnce Minie uháčkovat! ;-) Tedy, jestli jsi tak už neučinila. :-)
    Přeji ti krásný zbytek dne - dnes bylo u nás opravdu tropicky a zítra bude ještě větší teplo! To by bylo, aby se zahrada tvé dcery nevysušila, že jo? :-)

    Mějte i krásný nadcházející den! :-)
    Ahooooooooooooj!!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Šári :o) Takové chvály --- moc moc děkuju :o)
      Zatím jsem ji háčkovala jen ouška s mašličkou na karneval a aplikaci na tričko... :o)
      Zahrada už byla suchá a zase nám prší a prší :o(
      Měj také krásné dny a děkuju moc :o)

      Vymazat
  8. Nádherné tričko Marti, ja by som si netrúfla si šikula, vnučka bude mať veľkú radosť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :o) Radost měla a já tím pádem také :o)

      Vymazat
  9. Ty umíš tak krásně malovat??? Smekám před tebou....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuju moc :o) Ale nic na tom není jen to složitě vypadá :o)

      Vymazat
  10. Martinka tak ty si sa tiez uz dala aj na malovanie a podarilo sa ti vytvorit krasne tricko...Nellie

    OdpovědětVymazat
  11. Marti tričko se ti moc povedlo, je krásné... Anna

    OdpovědětVymazat
  12. Odpovědi
    1. Děkuju moc -- mám radost že se tričko mé malované tak líbilo :o)

      Vymazat
  13. Marti ta je skvelá, Justýnka sa má :) už sa teším aj na kvetinky zo záhradky, to bude zase pastva pre oči. Maj sa krásne. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Renatko :o) A i ty se měj moc krásně :o)

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥