středa 23. července 2014

♥ SLAPY ♥

Naší dovolenou jsme letos trávili na Slapech v Nové Živohošti.
Tom dělá v automobilovém průmyslu a mají tam svůj kemp který je nádherně udržovaný a čistý.
Lidi vedle ve veřejném kempu  jsem upřímně litovala.Stačilo se tam tudy jenom projít a všude odpadky - bordel a hlavně chaos a zmatek a mezi stany člověk musel kličkovat.Žádný řád tam nepanoval.Večery odtamtud byly šílené -- neskutečný řev motorek, hlasitá hudba a místo smíchu jen šílený křik.... Rodiny s malými dětmi tam museli neskutečně v noci trpět ...
V našem kempu panoval klid a pohoda--kromě toho hluku odvedle z vedlejšího kempu...
Počasí jsme vychytali přímo pohádkové--sluníčko nám svítilo každý den ostošest a tak jsme celičký den trávili jen u vody.Vezly jsme si s Kájou i garderoby na výlety které jsme si nově nakoupily a nakonec jsme je vůbec nevyužily protože někde v tom parnu cestovat po výletech prostě nešlo...
Ale protože se nám tam moc líbilo tak se tam určitě ještě vrátíme a třeba i vyjde nějaký ten výlet pak :o)
Tak a ted se můžete podívat jak jsme si to tam užívali :o)
 Justýnka byla úplně nadšená a venku odpoledne se jí krásně vždy odpočívalo :o)
 Holky nejvíce času trávily ve vodě :o)

Krásně se malovalo i do písku--takhle krásné sluníčko se ji namalovat na papír ještě nepodařilo :o)
 Justýnka si tam našla i kamarádku :o)

Tady jsme se nachechtaly když jsme vypadaly jako medůzy :o))
 Písek nebo voda to byla Justýnky největší zábava :o))
Hrozně to uteklo a už se těšíme až se tam zase vrátíme--bylo tam opravdu krásně
Prázdniny ale nekončí a máme v plánu ještě nějaké výlety tady u nás po okolí a tak si ještě hodně srandy užijem :o)
Mějte se krásně a užívejte krásných letních dní a mějte se  ♥ BÁJEČNĚ
                                                                      ♥ Martina

1. Zdravím Martí, asi před hodinou jsem si zrovna říkala, kde se asi touláš, že tu od tebe není žádný příspěvek. A už vidím,jak jste si dovolenou užívali. Na Slapech je krásně, jedeme tam v sobotu na výlet. Měj se hezky. Eva

1. Však už se mě stýskalo :) sice jsem tam sebou notásek měla--ale vůbec nebyl čas a večer jsem padala únavou :o) Také bych tam juela na výlet ale máme to 3 hodiny cesty :o( Měj se krásně a užij si bezva výlet :o)

2. Krasny den Marti, i ja te opet vitam v blogovem svete. Uz se mi styskalo..mam radost, ze jste se meli krasne..ja uz se malinko tesim domu na chalupu..ale letime a za 14 dni...mej se moc krasne..Inka

1. Tedy Inko to máš ale super dlouhou dovolenou :o) také se mě už stýskalo ♥ měj se krásně a užvej si tam pohodu :o)

3. Martinko, vítej zpátky !!!! Krásné fotky a určitě i dovolená ..... přeji ti pohodový zbytek prázdnin ....pa, pa Marki

1. Děkuju Marki už se mě stýskalo :o) a děkuju a dovolená na Slapech byla báječná :o) pááá a měj se nádherně :o)

4. To nemám daleko, ale dovolenou jsme tam netrávili.. ono to s našimi dětmi nejde.... krásné fotky.

1. jej tak to se Amélko máš my to máme 3 hodiny cesty :o( Třeba to jednou vyjde -- moc Ti to přeju ♥

5. Jů, vy jste si tu dovolenou krásně užili:-))

6. Martinko, krásně jste si tu dovolenou užili.
    Jezdívali jsme se tam koupat, když jsme byli u strejdy na chatě v Hradišťku. To ještě byli kluci malí. Je tam fajn pláž s pozvolným vstupem do vody.

7. Ahoj Marti, užili jste si prima dovolenou. Fotečky jsou moc pěkné, sluší Vám to.
    Měj se krásně.

1. Děkuju Jani jen to vždycky tak strašně rychle uteče :o)

8. Marti, ahoj - musím začít úsměvem, nejvíc z tvých všech krásných a zdařilých snímků mne dostala ta opískovaná prdélka, to je prostě supeeer...:-) Hodně pohody.

1. Laduško tak to jsem ráda že ti má fotečka vykouzlila úsměv na tváři :o) Měj se překrásně..

9. To je krása a úplně z vás všech vyzařuje pohodička. To věřím, že jste byli všichni spokojení. I pejsek. To je vidět. Tak ať se vám i ten další pobyt nebo výlet tak vydaří. Moc vám to všem sluší.

1. ♥ bylo to tam opravdu fajn -- máme krásné vzpomínky :o)

10. Ahoj Marti! :-)
    No já jsem si prvně říkala, kdepak tě máme, ale pak mi došlo, že je to léto a že jste určitě vyrazili někam na dovolenou. A taky že jo! :-)
    Fotky to jsou všechny úžasné. A je prostě vidět, že jste se tam měli parádně! :-) Marti to musí být, na každé dovolené jsme si našli nějaké kamarády a tak přeci Justýnka to nebude mít jiné. :-)

Marti, tak ať ještě zažijete mnoho legrace! :-)
    Měj se moc krásně a ahoooooooooooooooooooj! :-)

1. ♥ Šári ano je to tak--akorát jsme vůbec nevěděly že s náma vůbec na nějaké dovolené pomalu je :o)))
      Měj se moc krásně a měj báječné dny ♥

11. Ahoj Marti,moc Tě zdravím! Určitě jste si užili parádní dovolenou :)

12. Martinko krásná fotoreportáž z dovolené. Je vidět, že jste si to opravdu moc užili a to je super. Přeji ještě spoustu takhle pohodových prázdninových dnů.
    Měj se krásně Lenka

1. ♥ Leni bylo to báječné a děkuju moc a měj také plno krásních pohodových dní :o)

13. Marti, moc zdravím a podle krásných fotek soudím, že jste měli dovču opravdu báječnou. Přeji krásné výletování a pohodové dny. pa Jitka

1. ♥ děkuju Jituško bylo to skvělé -- pohoda-voda -sluníčko--co více si přát.... měj se moc hezky...

14. Marti, tak to jste měli báječnou dovolenou :-)) Justýnka si to parádně užívala, hlavně že se vám vydařilo počasí :-)) Měj se krásně :-))

1. ♥ Zdeni počasí bylo naprosto skvělé--ideální ale jen k vodě a koupání :o) Měj se i ty moc hezky....

15. Milá Marti,dovolenka v tak krásnom prostredí musela byť úžasná,fotky sú parádne cítiť s nich takú pohodu, je vidieť že ste si to všetci užili.Maj sa pekne.
    Rena

1. Reni ♥ úžasné to bylo jen škoda že to vždy tak rychle uteče .... měj se také krásně a děkuju...

16. Krásné fotky Martinko, jsem moc ráda, že jste si dovolenou krásně užili.
    Posílám pozdravy, Helena

1. ♥ děkuju Helenko bylo to skvělé :o) člověk načerpá energii ♥

17. Marti, fotky jako od moře. Hlavně, že jste si to užili a byli jste spolu. Malá je rozkošná, užívej si ji dokud je malá. Pá Lea

1. ♥děkuju Lei-- no sice moře to není to až přístí rok ale bylo tam báječně ♥ snažím se jí užívat co to jde ♥ pááá a měj se krásně..

18. Marti krásné fotky.Chtěli bychom na Slapech spustit lod a pár dní tam pobýt,moc se mi tam líbí:-)jen ještě nevím jak fingují jejich kempy nebo marýna:-)Moc zdravím Věra

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥