středa 23. července 2014

♥ SLAPY ♥

Naší dovolenou jsme letos trávili na Slapech v Nové Živohošti.
Tom dělá v automobilovém průmyslu a mají tam svůj kemp který je nádherně udržovaný a čistý.
Lidi vedle ve veřejném kempu  jsem upřímně litovala.Stačilo se tam tudy jenom projít a všude odpadky - bordel a hlavně chaos a zmatek a mezi stany člověk musel kličkovat.Žádný řád tam nepanoval.Večery odtamtud byly šílené -- neskutečný řev motorek, hlasitá hudba a místo smíchu jen šílený křik.... Rodiny s malými dětmi tam museli neskutečně v noci trpět ...
V našem kempu panoval klid a pohoda--kromě toho hluku odvedle z vedlejšího kempu...
Počasí jsme vychytali přímo pohádkové--sluníčko nám svítilo každý den ostošest a tak jsme celičký den trávili jen u vody.Vezly jsme si s Kájou i garderoby na výlety které jsme si nově nakoupily a nakonec jsme je vůbec nevyužily protože někde v tom parnu cestovat po výletech prostě nešlo...
Ale protože se nám tam moc líbilo tak se tam určitě ještě vrátíme a třeba i vyjde nějaký ten výlet pak :o)
Tak a ted se můžete podívat jak jsme si to tam užívali :o)
 Justýnka byla úplně nadšená a venku odpoledne se jí krásně vždy odpočívalo :o)
 Holky nejvíce času trávily ve vodě :o)

Krásně se malovalo i do písku--takhle krásné sluníčko se ji namalovat na papír ještě nepodařilo :o)
 Justýnka si tam našla i kamarádku :o)

Tady jsme se nachechtaly když jsme vypadaly jako medůzy :o))
 Písek nebo voda to byla Justýnky největší zábava :o))
Hrozně to uteklo a už se těšíme až se tam zase vrátíme--bylo tam opravdu krásně
Prázdniny ale nekončí a máme v plánu ještě nějaké výlety tady u nás po okolí a tak si ještě hodně srandy užijem :o)
Mějte se krásně a užívejte krásných letních dní a mějte se  ♥ BÁJEČNĚ
                                                                      ♥ Martina

1. Zdravím Martí, asi před hodinou jsem si zrovna říkala, kde se asi touláš, že tu od tebe není žádný příspěvek. A už vidím,jak jste si dovolenou užívali. Na Slapech je krásně, jedeme tam v sobotu na výlet. Měj se hezky. Eva

1. Však už se mě stýskalo :) sice jsem tam sebou notásek měla--ale vůbec nebyl čas a večer jsem padala únavou :o) Také bych tam juela na výlet ale máme to 3 hodiny cesty :o( Měj se krásně a užij si bezva výlet :o)

2. Krasny den Marti, i ja te opet vitam v blogovem svete. Uz se mi styskalo..mam radost, ze jste se meli krasne..ja uz se malinko tesim domu na chalupu..ale letime a za 14 dni...mej se moc krasne..Inka

1. Tedy Inko to máš ale super dlouhou dovolenou :o) také se mě už stýskalo ♥ měj se krásně a užvej si tam pohodu :o)

3. Martinko, vítej zpátky !!!! Krásné fotky a určitě i dovolená ..... přeji ti pohodový zbytek prázdnin ....pa, pa Marki

1. Děkuju Marki už se mě stýskalo :o) a děkuju a dovolená na Slapech byla báječná :o) pááá a měj se nádherně :o)

4. To nemám daleko, ale dovolenou jsme tam netrávili.. ono to s našimi dětmi nejde.... krásné fotky.

1. jej tak to se Amélko máš my to máme 3 hodiny cesty :o( Třeba to jednou vyjde -- moc Ti to přeju ♥

5. Jů, vy jste si tu dovolenou krásně užili:-))

6. Martinko, krásně jste si tu dovolenou užili.
    Jezdívali jsme se tam koupat, když jsme byli u strejdy na chatě v Hradišťku. To ještě byli kluci malí. Je tam fajn pláž s pozvolným vstupem do vody.

7. Ahoj Marti, užili jste si prima dovolenou. Fotečky jsou moc pěkné, sluší Vám to.
    Měj se krásně.

8. Marti, ahoj - musím začít úsměvem, nejvíc z tvých všech krásných a zdařilých snímků mne dostala ta opískovaná prdélka, to je prostě supeeer...:-) Hodně pohody.

1. Laduško tak to jsem ráda že ti má fotečka vykouzlila úsměv na tváři :o) Měj se překrásně..

9. To je krása a úplně z vás všech vyzařuje pohodička. To věřím, že jste byli všichni spokojení. I pejsek. To je vidět. Tak ať se vám i ten další pobyt nebo výlet tak vydaří. Moc vám to všem sluší.

10. Ahoj Marti! :-)
    No já jsem si prvně říkala, kdepak tě máme, ale pak mi došlo, že je to léto a že jste určitě vyrazili někam na dovolenou. A taky že jo! :-)
    Fotky to jsou všechny úžasné. A je prostě vidět, že jste se tam měli parádně! :-) Marti to musí být, na každé dovolené jsme si našli nějaké kamarády a tak přeci Justýnka to nebude mít jiné. :-)

Marti, tak ať ještě zažijete mnoho legrace! :-)
    Měj se moc krásně a ahoooooooooooooooooooj! :-)

1. ♥ Šári ano je to tak--akorát jsme vůbec nevěděly že s náma vůbec na nějaké dovolené pomalu je :o)))
      Měj se moc krásně a měj báječné dny ♥

11. Ahoj Marti,moc Tě zdravím! Určitě jste si užili parádní dovolenou :)

12. Martinko krásná fotoreportáž z dovolené. Je vidět, že jste si to opravdu moc užili a to je super. Přeji ještě spoustu takhle pohodových prázdninových dnů.
    Měj se krásně Lenka

1. ♥ Leni bylo to báječné a děkuju moc a měj také plno krásních pohodových dní :o)

13. Marti, moc zdravím a podle krásných fotek soudím, že jste měli dovču opravdu báječnou. Přeji krásné výletování a pohodové dny. pa Jitka

1. ♥ děkuju Jituško bylo to skvělé -- pohoda-voda -sluníčko--co více si přát.... měj se moc hezky...

14. Marti, tak to jste měli báječnou dovolenou :-)) Justýnka si to parádně užívala, hlavně že se vám vydařilo počasí :-)) Měj se krásně :-))

1. ♥ Zdeni počasí bylo naprosto skvělé--ideální ale jen k vodě a koupání :o) Měj se i ty moc hezky....

15. Milá Marti,dovolenka v tak krásnom prostredí musela byť úžasná,fotky sú parádne cítiť s nich takú pohodu, je vidieť že ste si to všetci užili.Maj sa pekne.
    Rena

1. Reni ♥ úžasné to bylo jen škoda že to vždy tak rychle uteče .... měj se také krásně a děkuju...

16. Krásné fotky Martinko, jsem moc ráda, že jste si dovolenou krásně užili.
    Posílám pozdravy, Helena

1. ♥ děkuju Helenko bylo to skvělé :o) člověk načerpá energii ♥

17. Marti, fotky jako od moře. Hlavně, že jste si to užili a byli jste spolu. Malá je rozkošná, užívej si ji dokud je malá. Pá Lea

1. ♥děkuju Lei-- no sice moře to není to až přístí rok ale bylo tam báječně ♥ snažím se jí užívat co to jde ♥ pááá a měj se krásně..

18. Marti krásné fotky.Chtěli bychom na Slapech spustit lod a pár dní tam pobýt,moc se mi tam líbí:-)jen ještě nevím jak fingují jejich kempy nebo marýna:-)Moc zdravím Věra

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥