úterý 30. září 2014

♥ MÉDVÍDEK BRUMLA ♥

Dnes Vám představím medvídka Brumlu  ♥
Snad už u nové rodiny nebrumlá tolik jako brumlal tady u nás :o)))

Mějte se moc hezky -- já jsem trošku nastydla a tak popíjím urologický čaj a zobu brusinky a dnes se budu držet doma v teple pod dekou zase s háčkem v ruce  :o)
 ♥Martina ♥

24 komentářů:

  1. Marti, je krásný :-)) Určitě nikde nebrumlá :-)) A ty se koukej uzdravit, i když s háčkem pod dekou to není tak špatné :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju Zdeni.... no už mě je malinko dnes lépe :o) a máš pravdu když se dá háčkovat není zas ta zle :o)

      Vymazat
  2. Brumla je super! já většinou pokazím celé dílo obličejem.... ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, ty jsi teda kouzelnice, tolik krásných postaviček jsi uháčkovala!!! Moc tě zdravím a brzy se uzdrav ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Hola Martia, gracias por tu visita , has hecho unos trabajos preciosos me encantan las entradas anteriores los colores tan alegres y simpáticos personajes ,este es lindo ,me encantan las miniaturas de ganchillo ,unos trabajos geniales, besitos.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti, přeji Ti brzké uzdravení, ale s háčkem Ti určitě nebude smutno, to vytvoříš zase nějakou krásu :-), protože Brumlík je úžasný ♥ pa Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju Hani -- no ted jsem dělala jedno přáníčko o které mě bylo poproseno...mám hotovo a dnes budu hledat do čeho se pustím dnes :o) ppáááá

      Vymazat
  6. Marti brzy se uzdrav:-) už se těším co s háčkem v ruce krásného vytvoříš.Hezký večer pa Vera:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju Věrunko už mě je zase o krapet lépe :o) měj se moc hezky...

      Vymazat
  7. Jé, má takový šibalský obličej:-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Martí, jak to stíháš? Moc pěkné... Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ no nestíhala .... trošku jsem musela šidit rodinu ..... a děkuju moc za pochvalu

      Vymazat
  9. Marti prajem Ti skoré uzdravenie,medvedík je zlatučký ako aj všetky zvieratká čo ty dokážeš uháčkovať.Ćo viac môžem povedať, len to že máš zlaté ručičky.Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ jejda děkuju Reni :o) baví mě to a tak blbnu :o)))) měj se také moc hezky...

      Vymazat
  10. Marti, brzké uzdravení - já to mám už za sebou. A meďula je úžasný, má takový laškovný výraz. Hodně pohody a zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ no už mě je dnes lépe..ale koupím si ty urinal brusinky a budu je užívat ted delší dobu .... aby se mě to pak zase nevrátilo ... a děkuju za pochvalu medvídka to jsem moic ráda že tal líbí :o) a měj se moc moc hezky ♥

      Vymazat
  11. Martinko, méďa je perfektní, ty zvířátky ti opravdu jsou, radost pohledět.
    Doufám, že ti je už líp, moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju ♥ Helenko :o) no baví mě to :o))))) a nejvíc mě těší pak ta dětská upřimná radost :o) už je mě dnes krapet zase lépe :o) Také Heli zdravím měj se moc hezky...

      Vymazat
  12. Marti , je krásný..brzy se uzdrav..mě si našly rotaviry a pomalu nevycházím z WC..hrůza...dnes mi to nešlo jít ani do práce..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jejda...tak Inuško optarně moje starší dcera letos v létě s rotaviry skončila až v nemocnici ..... myslím na Tebe at ti je brzy dobře ♥ a děkuju moc za pochvalu :o)

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥