pátek 1. května 2015

♥1.Máj♥

A je tu květen 1.Máj lásky čas.
♥♥♥
♥♥♥
Český název měsíce května je odvozen od toho,že všechno kvete.
Už od 13.století je květen spojen s lidovými oslavami ,např.stavění májek a nebo pálení čarodějnic.....

PRANOSTIKA PRO DNEŠNÍ DEN:
1.května svatý Josef,ale i Jakub a svatý Filip podle starého kalendáře.
Podle nového-dnes slavíme Svátek práce...
Říkalo se že dívka která zůstala na prvomájový den nepolíbená tak  do roka uschla.
Na Filipa a Jakuba déšt-to zlá zvěst.
Na Filipa a Jakuba mráz-obilí bude plný klas.
Pršíli na 1.května urodí se málo sena a žita.
Nezapomente se dnes líbat a mějte krásný den ....
....a já vám zítra ukážu jak se tady u nás pálila čarodějka strašlivá :o)
a moc Vám děkuju za pochvalné komentáře k mé čarodějné podobence--použila jsem ji z lonska-letos jsem se vymodit nestihla a tak letos jsem létala se svoji podobou :o) 




14 komentářů:

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥