středa 17. února 2016

♥LETOŠNÍ KUŘÁTKA♥

Blíží se nám pomalu velikonoce a tak jsem už začla pomalu se na ně připravovat a narodila se mě první kuřátka:o)
Dala jsem jim jména Josífek a Pepička :o)
 ♥
Včera jsem začla pracovat na zajíčku aby kuřátkům nebylo smutno....
Mějte se krásně a já se budu snažit se tu zase včas ukázat :o)





40 komentářů:

  1. Marťo, moc roztomiloučké, jsi moc a moc šikovná. ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, kuřátka jsou krásná. Asi se budu inspirovat na náš velikonoční jarmark. Měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda že se líbí a těší mě že se inspiruješ :o) už se těším na fotečky...Měj se Inko krásně....

      Vymazat
  3. Marti, kuřátka jsou nádherná. Už se těším až nám ukážeš zajíčka.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jani ještě ji musím dodělat sukénku a bude kompletní :o) také se měj moc hezky.,..,

      Vymazat
  4. Marti obdivuji, vím jaká je to práce, copak to háčkování, ale ta kompletace. Líbezný je to páreček - Josífek s Pepičkou. Tak se těším na zajíčka.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda Ali háčkování jde od ruky ale kompletací se nakonec dá všechno zkazit :o) Děkuju za pochvalu a měj se moc hezky....

      Vymazat
  5. Wunderschön und so süß deine Küken. Grandios!!!
    Liebe Grüße Sandra

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, Josifek a Pepička jsou opravdu roztomilí. Moc se ti povedli.
    Krásný den.❤❤

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, moc se ti povedla ta kuřátka :-)) A zajíček bude určitě taky krásný, už se těším, až se pochlubíš :-)) Hezký zbytek dne :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Zdeni...ještě šatečky a zaječice bude kompletní....

      Vymazat
  8. Martinko, jsi pilná jako včelka - roztomilé háčkování!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Marti.....krásný páreček roztomilých kuřátek.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Á, tady už je jaro :-) Kuřátka jsou povedená :-)

    OdpovědětVymazat
  11. krása, ale já bych se svojím háčkováním byla asi bez očí, to bych si je spíš vypíchla než utvořila takovou krásu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Danuško :o) ale určitě nééé jsou jednoduchá :o)))

      Vymazat
  12. Kuřátka jsou fakt ůžasná,jako vše co vytvoříš!!!!!Dája

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné háčkování Marti.Hezký víkend Věra

    OdpovědětVymazat
  14. Marti, krásně se připravuješ na svátky jara. Já ještě nezačala, ale už bych
    měla :-) Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Aničko :o) no ještě je čas :o) ale chybí mě jaro :o) zimu mám ráda ale né takovouhle blátivou škaredou :o( měj se také moc hezky...

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥