středa 14. května 2014

♥ MOJI JEŠTĚRČÍ NÁJEMNÍCI ♥

Přeji krásný den ♥
Dnes Vám chci ukázat kdo bydlí u mě na zahrádce v mojí skalce ♥
Jsou to krásné ještěrky  ♥
Jsou tam už dlouho vím o nich -- jen jsem vždy viděla jen dvě co se vyhřívaly na sluníčku a letos jsem nevěřila vlastním očím když se tam vyhřívaly ještěrky čtyři.Prý jich tam je sedm celkem.... nám bylo řečeno....no to ale nevím jistě my s Klárkou viděly jen tyto čtyři :o)
Tak se pojdte na ty moje krasavice podívat :o)
Fotila Klárka a já zírala jak se nebojí -- vloni totiž byly hrozně plaché a hned jak viděly že se knim blížíme byly v cuku letu pryč a letos to s nima ani nehlo :o))
Já fotila jen tu poslední kdy jsme zkoušely zda se nechá ta jedna pohladit a opravdu se nechala :o))






Jsou krásné že? ♥
Nu a to je pro dnešek vše a já dnes ještě půjdu chvilenku na zahrádku a pak večer budu háčkovat :o) 
Už mám vše přichystané tak se konečně zase začne tvořit :o)
Mějte se krásně -- užívejte lásky čas a já  zase brzy jsem tu ♥
                                                           ♥ Martina ♥

34 komentářů:

  1. odpadnem....ako pekne ti pozuje.. nase jastericky utekajuuuuu co im nohy postačia...xixi

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, teda já myslela, že fotíš ještěrky v terárku..tys je snad ochočila..to není možné..jinak to jsou krásné fotografie..přeji hezký den Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)))) Inko také to nechápu :D ještě vloni byly plaché :)

      Vymazat
  3. Martinko,já myslela,že je to Yorský park,to snad není pravda,jak jsi odvážná,to já fakt nemusím...:-):-):-)Dája

    OdpovědětVymazat
  4. vypadají jak pravěcí ještěři. A nechápu to pohlazení, to je neskutečné! Pavel

    OdpovědětVymazat
  5. To mě ji musí někdo podržet, abych ji vyfotila :-D Krásné ještěrky máte na zahrádce :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko!!!
    No co to máš za zvláštní druh??? :o))) Jsou ochočené!!! :o)))
    Já je mám na zahrádce taky, vím, kde bydlí, ale vyfotit je- to je nadlidský výkon- před lety jsem je fotila a
    byla to zábava na celý den!!! :o)))
    Máš tam krasavce!!
    tak ať se jim u tebe hezky bydlí - bezvadné fotky!!
    Měj se hezky ♥ Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Jaruško také to nechápeme ještě vloni se strašně báli a letos se opalují v naší přítomnosti a nic s nima nehne--ani náš věčně uštěkaný pejsek Čokýnek :o))) Měj se také moc krásně ♥

      Vymazat
  7. Marti, povedly se Ti luxusní fotky!!! Zvlášť ta s tou rukou, ta je skvělá!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko, jsou krásné a ty fotky taky! Na zahradě jsem je zatím neviděla, ale kocháme se jejich krásou většinou v Chorvatsku, tam je člověk najde snad na každém kameni.
    Moc zdravím a hezký večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Helenko ♥ nikdy bych nevěřila že budu mít ochočené ještěrky :o))) Měj se také moc hezky ...

      Vymazat
  9. No pááni Marti, ochočené ještěrky tedy nemáme ... no vlastně my nemáme žádné:-)))
    Jsou pěkně nafocené:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Marti, máš prima nájemníky , moc pěkné, rádi se fotí a ještě se nechají pohladit. To je parádní. Kdysi jsme taky měli na zahradě ještěrky, ale teď už jsem je dlouho neviděla.....fotit se , ale nechtěly.
    Měj se krásně a přeji ať se tvoření daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani stále to nechápu i dnes jedna nás pozorovala a ani to sní nehlo když štěkal můj pejsek :o)) Měj se moc hezky...

      Vymazat
  11. Marti máš úžasné nájemníky,je vidět že se jim u vás líbí.Krásný zbytek týdne přeje Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju Věruško--vypadá to že ano :o) měj se také moc hezky....

      Vymazat
  12. Marti moc parádní obyvatelky Tvojí zahrady...u nás jsem ještě žádnou neviděla,zato ropuchy jo,ale ty nejsou tak milé :)))...krásný den... Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Šári vloni jsem také odchytila jen šerednou žabku :o))) měj se také moc hezky...

      Vymazat
  13. Martinko jsou naprosto kouzelné. U nás kvůli kočce žádná ještěrka nevydrží. :-( Měj se krásně a ať Ti jde háčkování od ruky. I když to Tobě jde vždycky. :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Děkuju Leni -- také se mě líbí :o)) No kočičku nemáme a ani jsem už dlouho na zahrádkách žádnou i neviděla to je pravda .... No už háčkuju ale přiznám se zatím nic moc.... Martina

      Vymazat
  14. Marti, nádherné fotky, to je milá rodinka.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  15. Páni, to je opravdu skvělý fotografický úlovek. Nádherné ještěrky.
    Úplně zírám, že se nechá i pohladit. Měj se hezky a přeji hodně
    podobných úlovků Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju moc Aničko -- my zíráme také a nebýt u toho tak nevěřím vůbec :o))) Aničko vůbec mě to nechce pustit k Tobě na blog stále mě to píše eror :o(

      Vymazat
  16. Marti, zvieratká sa zvyknú zdržiavať len v tichom prostredí a pri dobrých ľuďoch. Perfektný foto úlovok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju moc za tak krásný příspěvek to pohladí po srdíčku ♥

      Vymazat
  17. Martí!!!!! O_O O_O O_O O_O
    Ty ještěrky jsou překrásné a koukám, jak je krotká, že se i pohladit nechá! To se mi ani nechce věřit! Páni! To musel být krásný zážitek! :-)

    A opět - fotky jsou bomba!!!! Na některých ještěrky vypadají, jak kdyby byly zachycené v ZOO nebo z nějakého terárka! No klaním se před těmi krásnými fotkami! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥