pátek 10. ledna 2020

♥KŘÍŽENÉ ČELENKY.♥

No uteklo to jako voda a já jsem za celičký minulý rok nepřidala ani jeden jediný příspěvek...
Asi se fakt stydím...
Zkusím se polepšit..
A  začnu tedy mojim prvním letošním tvořením.
Dala jsem se do háčkování křížených  čelenek.
Jako první byly v barvě hořčicové které si přála Justýnka pro sebe a svou kamarádku.Správně se nosí čelenka uprostřed čela,ale Justýnka je svá a jí se to prostě líbí nosit na stranu a tak to taky prostě nosit i bude :D Dále si poručila i srdíčka.. no a přání vnuček se přece plnit musí že?
Pak jsem plnila přání na černé čelenky :) 
A do třetice všeho dobrého ještě ted má oblíbená barvička a to skořicová...
A už mám prosbu o bílé :o)
Tak a to je dnešek vše a zatím se mějte krásně...




11 komentářů:

  1. Marti, moc pěkné čelenky. Já šila letní z úpletu. Ale na zimu jsou ty háčkované super. Jsem ráda, že jsi opět na blogu. Pa. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Maruško,musím se polepšit :) Až mě to vyděsilo jak to uteklo...

      Vymazat
  2. Jsou moc hezké, Marti! Už jsem je obdivovala na IG, ale moc ráda tě tady vidím!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Helenko... no na IG jsem pořád ,ale tady jsem to tedy pěkně zanedbala..

      Vymazat
  3. Čelenky sú všetky veľmi pekné ... Asi sa nechám inšpirovať ... pekný víkend prajem ... L.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, už jsem si říkala, kde jsi tak dlouho. Jsem ráda, že jsi se vrátila. Čelenky jsou moc pěkné. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsem ostuda🙊 měla jsem toho nějak moc... Děkuju a přeju krásnou neděli 😊🙋‍♀️

      Vymazat
  5. Marti,hurá, konečně zpět.Těším se na Tvé příspěvky :-))Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Martinko, jsem moc ráda, že jsi tu. Našla jsem tě na instagramu, ale blog je blog a chybělas mi tu moc. Ráda k tobě nakukuji, co tvořím, čerpám a inspiruji se.
    Přeji vše dobré a trochu času i na blog.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥