pátek 16. listopadu 2018

♥HÁČKOVANÝ BETLÉM♥

Krásný den Vám všem ...
V posledním příspěvku jsem Vám slíbila ,že Vám ukážu můj maličký háčkovaný Betlémek
Marie,Josef a maličký Ježíšek 
Je opravdu maličký vejde se do dlaně
A trošku podzimu
Mějte se krásně a na příště Vás čeká uháčkovaná Andělka..
Abych mohla pokračovat v háčkování na přání objednala jsem si balíček příze...Včera ráno mě psali, že ho předávají dopravci ale dnes mě žádná sms o dnešním doručení nedorazila :o(
Tak jsem taková malinko zklamaná...
Nu což budu si číst a relaxovat jinak a nebo háčkovat vločky a nebo zpracovávat příze co mám doma :o)))
Mějte se krásně a užívejte si pohody



14 komentářů:

  1. Martinko, betlém je opravdu kouzelný, si moc šikovná!
    A ještě ty nádherné podzimní fotky, paráda!
    Ta příze, to je bohužel současná realita, doprava zboží nějak nefunguje...
    Nenech si zkazit víkend, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, ten betlém je moc hezký. Obdivuji tvou zručnost a trpelivost. A podzimní fotky se ti tak moc povedly.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, to je nádherný betlém. Měj krásné tvořivé dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Martí, no ten je !!!!! Máš můj velký obdiv:)

    OdpovědětVymazat
  5. Piękne szydełkowe Betlejem! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, to je krásné, něžné!! Jsi šikulka!
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  7. No ten se ti tedy povedl! Moc krásný je!
    Ono to většinou trvá o den déle od zprávy, že balíček předali dopravci.
    Ale máš do čeho píchnout, tak smutnit nemusíš :-).
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Marti Tvůj Betlém je přímo úžasný. I já se na něj chystám a moc těším.. je to nádherné tvoření. A to čekání moc dobře znám.. je potřeba vydržet :-)
    Krásný nový týden ti přeji.Z♥

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, při hledání návodu na muchomůrky, které jsem podle Tebe dělala před lety, jsem narazila na tenhle příspěvek, který mě dřív nějak minul. Tak trochu opožděně - Tvůj háčkovaný Betlémek je nádherný! Moc se Ti povedl. Krásný den A.

    OdpovědětVymazat
  10. Marti,
    nádherný maličký háčkovaný betlémek do dlaně máš :-)
    Moc se mi líbí !
    Obdivuji tvojí zručnost a trpělivost na tak titěrné háčkování !
    Krásný adventní čas !

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj přátelé, chci jen využít této příležitosti a poděkovat tomuto skvělému půjčovateli, panu Ben leemu, který mi pomohl s půjčkou, velmi jsem potřeboval 7 000 000,00 USD, takže jsem byl představen panu Benovi Leeovi, půjčujícímu důstojníkovi, takže jsem kontaktoval jeho e -mail a já dostal částku půjčky 7 000 000,00 USD, poradím každému, kdo potřebuje půjčku, kontaktovat e-mail: 247officedept@gmail.com nebo můžete svůj WhatsApp získat prostřednictvím +1-989-394-3740.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥