úterý 8. června 2021

♥ I ODKVETLÁ KRÁSA MŮŽE BÝT KRÁSNÁ ♥

Dnes jsem zahrádku obešla a fotila jen to co odkvétá,dokvétá nebo dokvetlo.

♥ 

A ano i odkvetlá krása může být krásná

 ♥


 ♥


 ♥


 ♥


 ♥

Dnes jsem připravovala plácek aby jsme pomalu už také mohli konečně zase postavit bazén.Dnes bylo takové teplo že svlažení by fakt bodlo :o)

 ♥

Vloni už jsme koupací sezonu dávno začli,letos je vše pozadu..

 ♥

Mějte se krásně a vesele 

 ♥




8 komentářů:

  1. Martinko, s bazénem jsme všichni asi letos pozadu. Vždyť nebylo žádné teplo, ale už se na něj taky chystáme. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no letos se ta zoma nechtěla kralování hodně dlouho vzdát :o) děkuju a i ty měj krásný den ♥

      Vymazat
  2. Martinko, letos je všechno pozadu...
    Taky jsem se ještě nekoupili.
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Příští týden se už také chystáme napustit bazén. Mám jen obavu, abychom ho mohli využívat na koupání a nebyl jenom na zalévání zahrady. Těším se moc 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi tak já bych ho měla asi jen pro okrasu zalívat bych ani nemohla skrz chemii v něm ... a věřím že se koupat budeme a těším se také.Měj se moc hezky ♥

      Vymazat
  4. My ho napouštěli v pondělí,je to všechno opožděné a vedra jsou na padnutí. Snad se trošičku voda ohřeje a budeme se moc chladit. Snad bude počasí ke koupání.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥