pondělí 7. června 2021

♥ ŠEŘÍK ♥

 Čas šeříku se  pomalu blíží už i u nás v Podkrkonoší ke konci..

♥ 

Je tak krásný ...

♥ 

Škoda že kvete tak krátce...

♥ 

Připomíná mě každé jaro mojí babičku.Milovala šeřík...


 

♥ 


♥ 


♥ 
Krásný večer 
♥ 






11 komentářů:

  1. Martí, u nás šeříky už odkvetly, i když letos kvetly téměř o měsíc později než vloni. Tak nasaj hodně té úžasné vůně do zásoby. Měj se hezeky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ladu nevím proč ale v dětství mě ty šeříka voněly tak nějak jinak.Více a krásněji .Děkuju a měj se také moc hezky ♥

      Vymazat
  2. Marti, zdravím. Hezké šeříkové fotky. Taky ho miluju. U babičky byly na zahradě tři keře - bílý, bleděmodrý a tmavý fialovovínový. Byla to krása...Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuju.Já nevím proč ale mě ten šeřík dřív voněl tak nějak jinak.Hezčeji.. ♥

      Vymazat
  3. Krásné, Martinko! Doma mě z něj bolí hlava, ale venku se taky kochám...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko já mám pocit že už nevoní tak jako dřív.Děkuju a také posílám pozdrav ♥

      Vymazat
  4. Letos u nás v Podkrkonoší šeříky vykvetly později. A taky později odkvétají.
    Mívala jsem každé jaro do vázy od sousedů. Bohužel vloni strom porazili.Mám ráda jeho vůni a nevadí mi, když místnost provoní. :-)
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bydlím v Podkrkonoší :o)))
      Mě ta vůně taky nevoní a doma jsem ho měla ale vůbec nevoněl
      Krásné dny přeju a děkuju ♥

      Vymazat
  5. Šeřík je kolem nás většinou také fialový, mám ráda plnokvětý bílý. Díky za krásné fotky, škoda, že ho nemůžu i cítit 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi nevím proč ale voní nějak méně.Měj se moc hezky ♥

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥