úterý 24. července 2012

MAMINCE :O)

Mojí mamince se líbila dečka s podšálníčky a motýlky . Chtěla jsem ji  udělat radost jen tak a tak jsem se do nich pustila a ještě jsem ji k tomu uháčkovala růžičky.Má kuchyň laděnou převážně do červeno- žluta tak má uháčkováno z těchto barviček. :o)
Včera přijela na nečekanou návštěvu zrovna když jsem se chystala na zahrádku.A aby si je tedy mohla odvézt  už domů popadla jsem to sebou a fotila venku.Jen svítilo sluníčko a žlutá barvička vypadá na fotkách trošku bledě než v reálu.
Ted jsem se zamilovala do soviček a tak sovičkuju.Jednu už mám hotovou a ted kní šmodrchám ještě mobilníček :o)
Mám tu na prázdninách Justýnku tak si budeme spolu užívat :o)





Mějte krásné sluníčkové dny plné jen samé pohody a radosti.
Martina :o)

12 komentářů:

  1. Marti, ty jsi teda rychlík. Jde ti to pěkně od ruky. Maminka měla určitě velkou radost. Krásné dny i tobě ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, tak si ma inšpirovala, že si musím aj ja uháčkovať dečku s podšálkami... :-D. len čo si dnes dokončím letný klobúčik... Mamička si určite potešila. Pekný deň.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Martinko,dodatečně všechno krásné k Tvému svátku!Tolik nádherných dárečků!Je vidět ,jak Tě mají rádi....Ty se jim odměňuješ,dovedeš tolik krásných věcí....škoda,že neumím háčkovat,jen šmodrchat...měj se parádně, Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Dájo moc.A neboj a nezoufej já taky ze začátku jen šmodrchala.A navíc ty umíš tolik krásných věcí kreré u tebe ráda obdivuju.Měj se krásně .:o)

      Vymazat
  4. Martinko, no Lenka ti řekla přesně, kouzelná souprava! Máš šikovná a hlavně rychlé ruce!
    Měj hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Helenko.Moc mne to od Vás obou které tak dobře vládnete háčkem těší. :o)Přeju jen ty nejkrásnější dny. :o)

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥