pondělí 23. července 2012

SVÁTEK :O)

Minulí týden jsem slavila svátek a dostala jsem tolik krásných dárků že si je sem musím na památku uschovat :o)))Ještě mám slíbený závěs do kuchyně od mé dcerky v mé oblíbené červeno bílé kostičce který nestihla došít.
Ale z čeho jsem měla radost největší jeto že jsme se tu všichni sešli a prožili hezké odpoledne. :o)
Kapesníčky od sestřičky zřejmě asi že jsem poslední dny nějak stále fnukala :o)))


Z lucerničky jsem měla radost :o)

Tento hrneček jsem si tedy koupila sama :o)))))

Kytička od milého :o)))


Juchůůů krásná begonka :o)

Další přírůstek :o)

Květinky ty já miluju :o)

Ten levandulkový jsem si koupila sama do obývacího pokoje a dostala jsem k němu kamaráda do kuchyně :o)

9 komentářů:

  1. Marti,krásné dárečky...hlavně že se oslava vydařila a užili jste se

    OdpovědětVymazat
  2. Marťo, dodatečně všechno nej nej nej... moc krásné dárečky! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj preji dodatecenv sechno nejlepsi k svatku, mas moc krasny a mily blog.
    Jsem tu poprve a libi se mi jak to mas vsechno peclive nafoceny! :-)
    Moc pekny..budu rada kdyz se pripojis k memu blogu zde http://handbagforladies.blogspot.cz/
    Ja jsem tva nova pravidelna ctenarka! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, trochu se stydím, po dovolené jsem nějak nestíhala a nepopřála jsem ti k svátku! Pozdě, ale od srdce - všechno nej!
    Dostala si samé krásné dárky a květiny!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec se nestyd já to sem nedávala abych dostávala gratulace jen jsem se chtěla pochlubit a uložit si to sem i jako vzpomínku.Moc Ti Helenko děkuju :o)

      Vymazat
  5. Marti...dodatočne všetko najlepšie k sviatku. Krásne darčeky...pekný deň!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥