pondělí 8. prosince 2014

♥MIKULÁŠSKÁ NADÍLKA♥

 I u nás se konala Mikulášská zábava pro děti :o)
Tady je naše Justýnka ještě veselá a plná úsměvů ♥
Ale když se ozvalo řinčení řetězů tak hned ji úsměv zmizel a držela se maminky jako malé klíště....
Zato Rozárka to byla hrdinka...sice byla vykulená co to tam běhá za rohatá strašidla ale ještě netuší že dětičky se jich bojí kvůli celoročnímu zlobení a tak byla v klidu :o)))
Tak a jsou tu....
Čertů se bála ale Mikuláš byl hodný a každé dítko dostalo od něho  dárečky
S čerty sice nejsou žerty :o))
ale fotili se celkem rádi :o)
Naši Justýnku jsme přemlouvali at se dá také vyfotit že čerti berou jen zlobivé děti a ona je přece hodná...to nám sice odkývala ale přeci jen ví že to úplně tak pravda není a tak si od čertů udržovala velký odstup :o)...
Děti s Mikulášem zpívali u stromečku krásné koledy a ten se jim odměnil tím že se rozsvítil 
Vloni jsem si u nás na vánočních řemeslných trzích v Kuksu koupila tohoto čertíka s andílkem..Milkuláš už ale na mě žádný nezbyl ..
Na příští příspěvek tu mám nachystanou drobnost kterou jsem narychlo háčkovala holkám do balíčku :o)
Mějte se moc hezky ♥
Martina


16 komentářů:

  1. No pane jo... před takovými čerty bych zdrhla i já:-))))
    Pěkná akce:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)))) Ajko také jsem měla divný pocit když okolo mě procházeli :o)))) měj se moc hezky...

      Vymazat
  2. MARTI, JÁ BYCH SE JICH TAKY ASI BÁLA:o))). Jak jen dokážou být ty děti na Mikuláše hodné:o)).občas si říkám, jestli by nemohl chodit víckrát než jednou v roce:o))..měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko jak jsem psala Ajce také jsem měla divný pocit když okolo mě procházeli :o)))
      No bylo by to fajn.... dnes už Justýnce otrnulo a dělala dnes zase psí kusy :o))) Měj se také moc hezky...

      Vymazat
  3. Pěkná mikulášská. Čerti byli opravdu strašidelní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy byli...já jsem si za ty roky už trošku na ně zvykla ale stejně mám respekt i když vím kdo se v nich ukrývá :D))))

      Vymazat
  4. dnešní děti si ale užijou ... za mých mladých let to byl čert jen lehce očouzenej a i tak jsme se báli . Asi bych dnešní masky potkat nechtěla :))) , Marti krásný den , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári napsala jsi to přesně :o)) ale tihle naši čertící jsou ještě slabý odvar proti tomu co jsem viděla na fb co si rodiče domů k dětem pustí...brrrrr ... Měj se také moc hezky ♥

      Vymazat
  5. Páni, to byla akce! A jak píšou všichni, bála bych se jako malá. Ty masky jsou fakt až moc strašidelné. Hezký den, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláry byla -- děti si to užívali :o) a jak jsem psala před chvílí Šárce tak naši čertíci jsou slabý odvar proti tomu co někteří rodiče si k dětem domů pustí ..... To už ani s čerten nemá ani nic společného ...jsou to jak nestvůry z jiného světa .... Kláry měj se moc hezky ♥

      Vymazat
  6. Marti, pěknou mikulášskou besídku jste měli :-)) Alexík byl taky a taky se prý nebál :-)) Už se těším, co jsi holkám uháčkovala :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Marti,moc Tě zdravím. Mikulášskou si děti určitě užily!! Marti,máš krásně vánočně vyzdobený blog!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Alis ♥ to jsem ráda že se líbí :o) měj se krásně...

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥