úterý 9. prosince 2014

♥SNĚHULÁK OLAF ♥

Holky naše zlaté mají rády Sněhulajdu Olafa a tak jsem jim narychlo jednoho do čertovského  balíčku uháčkovala ♥
Původně měli být dva  malí a velký --  jenže jsem nečekaně kvůli rehabilitaci po jedné procedůře měla zákaz háčkovat a tak jsem pak narychlo stihla jenom jednoho ....
 No to jsem celá já... 
....nechala jsem to na poslední chvíli a pak se divím..... 

K dobrůtkám a ovoci malé maličkosti i pro radost :o)
Malá ukázka z Ledového království...
Mějte se krásně a užívejte si Vánoční pohody Adventního času  ♥
Martina






22 komentářů:

  1. Martinko sněhulda je boží:-) hezký večer vera:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju Věrko .... a měj také krásný zbytek večera ....

      Vymazat
  2. Jejku, to je ale slaďošek !!!!!! Ten by udělal radost každému. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, ty tvé háčkované hračky jsou dokonalé!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Sněhulák je suprovej. Naše holky dělají Olga z gumiček. Měj se. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsou to holky šikovné :o) Také se měj hezky....a děkuju za pochvalu :o)

      Vymazat
  5. Marti, ten je božíííííííííííííí

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko Ty jsi prostě frajerka:-) Takového fešáka jsi vytvořila,prostě paráda!!!Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáji :o)))) tak to mě těší že se Olaf tak líbí ♥ měj se moc hezky..

      Vymazat
  7. Wau der Scneemann ist eine Wucht deine ganze Deko gefällt mir zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥