úterý 16. prosince 2014

♥MODRÉ A BÍLÉ♥

Opět něco z mého vánočního vločkování...
Vločky jsou sice opět stejné ale tentokráte Modré jako zimné nebe a Bílé jako sníh...

Dnes jsem zdobila cukroví čokoládou a mám ji úplně všude :o)))
Mějte se krásně a užívejte pophodu vánočního adventu ♥
Martina




22 komentářů:

  1. Zdravím :-), moc hezké vločky a i ta zubatá (hranatá) je zajímavá, takovou vidím prvně. Letos jsem taky udělala bledě modré a nevypadají zle, ale bílá je prostě u mě nej.
    Přeji příjemný večer, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káji děkuju ♥ nevím jako vločku myslíš-ale návod na ni ti můžu ráda poskytnout :o) Měj se také moc hezky...

      Vymazat
  2. Milá Marti, vločky jsou nádherné..také jsem je letos zkoušela, ale takhle krásné je nemám..snad za rok:o)))Měj pěkný večer..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju Inko... a tvoje vločky byly také krásné vždyt jsem ti je chválila :o) měj se moc hezky...

      Vymazat
  3. Marti, jsi šikulka. Vločky jsou moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  4. Martí , ty jsi pilná včelka ;-) kde stále bereš čas na tak krásné věci ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju Evi :o))) Večer u televize.... jinak bych spala hned jako želva :o))))

      Vymazat
  5. Marti máš krásné vločky,modré a bílé mám také každý rok a letos zkouším stříbrné tak uvidím.Krásný večer.Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju Radko :o) doufám že se pochlubíš ...měj se moc hezky...

      Vymazat
  6. Pięknie wyglądają te śnieżynki.
    Pozdrawiam.

    OdpovědětVymazat
  7. Teď jsem si všimla, že ti na blogu sněží:-) To já neumím:-)))
    Vločky krásné, u mě vedou bílé:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ také mám radši bílé :o) ale ani modré nevypadají tak zle :o)))
      Jééé Ajko nic na tom není jestli budeš chtít poradím ti jak na to :o)))

      Vymazat
  8. Marti, vločky jsou nádherné. Ty modré vypadají moc pěkně, ale u mě vedou červené a bílé.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ také mám stromeček do červeno bíla :o)) Modré mě lákaly vyzkoušet :o) Měj se moc hezky Jani...

      Vymazat
  9. Marti, ty jsou krásné :-)) Modrou já můžu a sama jsem si dělala jen bílé a šedé, tak možná ještě nějaké modré přidělám :-)) Měj se krásně :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju Zdeni...Lákalo mě modré vyzkoušet a nevypadají opravdu zle..dám si je na zvláštní větvičku a pár jsem jich dnes dala dceři :o) měj se také moc hezky...

      Vymazat
  10. Dobrý nápad - modré jako nebe! Co dobrý - výborný! A tu čokoládu, co máš všude po zdobení - příště hezky olízat, je jí škoda!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥♥ děkuju Libuško to mě těší že se líbí :o)
      Neboj já ji olízala :o))) Měj se krásně....

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥