pondělí 15. prosince 2014

♥MOJE VÁNOČNÍ POMOCNÍCE♥

Tak nějak nestíhám...
Pořád se snažím něco dělat a nic není vidět....
Včera jsem si ani nezapálila třetí adventní  svíčku :o(
.... šla jsem si v pět navečer natáhnout jen tak nohy a vzbudila jsem se až ráno....
Ještě že ale ty holky moje milované mám ♥
Justýnka vydržela obě dvě těsta od začátku až do konce ♥
Šlo jim to krásně od ruky :o)
Pouštěly jsme si k tomu krásné koledy a zpívaly ♥

Mějte se krásně - užívejte si adventní pohodu a příště zase moje vánoční háčkování :o)
                                       Martina

21 komentářů:

  1. Mám taky pocit, že nějak nestíhám.,ale přestalo mě to trápit a užívám si adventní čas :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi také se tím moc netrápím a snažím se užívat spíše pohodu vánoc ♥ a závidím ti to tvé užívání protože ty si ho opravdu vychutnáváš ♥Měj se moc hezky...

      Vymazat
  2. Marti, máš to ale šikovné holky:o))! Já na to pečení letos byla sama. Všichni raději marodili:o))..ale s Aničkou budeme ještě zlobit. Snad už bude zdravá..měj se moc krásně..a cukroví vypadá krásně..Já se přiznám, že letos mi ze strojku vůbec nešlo a tak jsem z toho nakonec vykrájela malé rohlíčKy:o))..měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Zlobit možná taky, ale chtěla jsem napsat zdobit:o)))..je vidět na co myslím:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko hned jsem si to myslela ale stejně jsem se musela zasmát :o)))))
      Také ještě musím zdobit a snad ještě nějaké i stihnu upéct ♥
      A moc přeju at je tvá pomocnice brzy zdravá ♥
      Měj se moc hezky...

      Vymazat
  4. Máš výborný pomocnice. Moc ti je závidím. Třeba za nějaký čas budu mít taky pomocnici, teď je moc malá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě budeš Alenko:o) a neboj nebude to tak dlouho trvat...ten čas letí jako bláznivý...měj se krásně...

      Vymazat
  5. Marti, to máš šikovné pomocnice !!! Děvčatům šlo pečení pěkně od ruky a ještě si zpívaly, prostě pohoda, tak to má být.
    Měj se krásně .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥byl to krásný pohodový den....Měj se také moc hezky Jani...

      Vymazat
  6. Marti, Justýnka je opravdu šikulka :-) To se ti to peče :-)) Já mám pocit, že taky nic nestíhám, ale to je naprosto normální :-D Krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ano hlavu si stím radši nelámu a užívám pohodu ♥ měj se Zdeni krásně...

      Vymazat
  7. Máš parádní pomocnice Martinko, tak odpočívej :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Helenko ♥ a dnes už odpočívám :o))) Ale háček do ruky si k tomu vezmu :o))) měj se krásně...

      Vymazat
  8. Krásně jste to napekly, jste šikovné holky...:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Takovou šikulku bych taky brala, je vidět, že jste si to pěkně užily, krásné předvánoční dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  10. No to je přímo cukrová princezna!!! Hezké dny přeji, Klárka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥