pátek 16. října 2015

♥ČERVENÉ KOŠÍČKY♥

Dnes jsem Vám chtěla vložit oslavy narozenin našich holčiček ale nevím co se děje ....fotky jsem si už uložila na externí disk a počítač se mě s ním zničehonic nechce spojit :o(
Kdyby jste někdo věděl co to může být budu ráda za každou radu.....mám tam na něm uložené všechny fotky 5 let zpátky :o(
Tyto košíčky jsem dělala asi 3týdny zpátky na různé drobnůstky :o)
 ♥
 ♥
 ♥
Mějte se hezky a já doufám že se ke svojim fotečkám zase dostanu....

18 komentářů:

  1. Marti, zkus ten disk připojit k jinému počítači a pokud se rozjede, tak ho hned zkopíruj na nový. Zničila jsem už 3 velké externí disky. Ještě se neděs nemusí to být můj případ. Jednou mi ho zachránili v opravně.
    Košíčky jsou moc pěkný, to mi připomnělo, že jsem slíbila uháčkovat dva na vánoce, ale mají mít ohrnovací kraj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Alenko :o) zatím se ho nepodařilo rozjet musím ho asi zkusit také někam odnést :O(

      Vymazat
  2. Marti, krásné košíčky a ta parádní cedulka :-) S počítačem ti ovšem neporadím....na ten jsem antitalent :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Košíčky jsou krásné a heslo k Tebe sedí:-)Já si fotky dávám do složek na PC ale je to risk,jinak jak píše Alenka zkusit jiný PC... Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Dáji...no já je měla v pc a na tom disku jenže pak jsem pc měla v opravně a nainastalovali mě nový windous a já už je nevrátila :(

      Vymazat
  4. Marti,košíčky jsou moc krásné a tvoje razítko je opravdu o tobě. Také přemýšlím o zálohování fotek, ale zatím jen přemýšlím :-)
    Krásný víkend Ti přeji.Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé děkuju Zdeni :o)))Razítko mám už dlouho--už bych zase chtěla jiné ...menší :o))) a Zdeni moc nepřemýšlej at nedopadneš jako já :O(

      Vymazat
  5. Marti,košíčky jsou pěkné a hlavně praktické.Jsou zhotovenz z chemlonu???Děkuji za odpověď babi Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babi Evo děkuju :o) né není to chemlon je to jakoby takový lesklý provázek :o)

      Vymazat
  6. Už se mi stalo, že externí disk chtěl formátovat - zkusila jsem ho připojit na jiném PC a bylo vše v pořádku a pak už zase komunikoval. Důležité věci je třeba mít zálohované i jinak nebo na dvou různých discích. někdo také používá datové úložiště - k tomu musím zjistit podrobnosti a uvažuji o tom, že bych toho využila. ahoj a ať je vše OK:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no mě také chtěl formátovat já tomu nerozumím a dala jsem ano....ale stejně nic se nezdařilo :o( tak snad jsem si to nakonec z něho nevymazala?

      Vymazat
  7. Jojo , technika nás někdy pěkně potrápí:-)
    Opět krásná práce !!!§

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, krásné košíčky. Přeji, ať se k fotkám dostaneš, snad to není ještě ztraceno. M.

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko, košíčky jsou parádní, Tildu je se vzdechem obdivuji a Kuks, ten má bohužel potíže s organizací i jindy, než při vinobraní... škoda.
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Helenko..... no tohle zatím asi byl jejich největší propadák ..... měj se také krásně..

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥