čtvrtek 15. října 2015

♥MÁ PRVNÍ HÁČKOVANÁ TILDA♥

Panenky Tildy se mě strašně líbí....a tři už mám doma šité které jsem dostávala jako dárky ♥.
Vlastně né tři ale čtyři....tu čtvrtou jsem si sama uháčkovala ♥
Až na ty   její vlasy ..... jsem s ní i já spokojená :o)))
Vlásky mě prostě nešly a nešly :o(
Chtěla jsem drdůlky a nedařilo se....a tak jsem ji účes takhle ošklivě odbyla.....
Příště musím být trpělivější :o)
 ♥

Mějte se krásně a já jsem brzy zase tu....
.....stále jsem ve skluzu a pořád mám co ještě vkládat :o)))))



21 komentářů:

  1. Hezoučká, osobně se mi více líbí ty Tyldy tlusToučké, víc než ty dlouhé hubené. Čímpak to asi bude :).

    OdpovědětVymazat
  2. Marti i mně se Tildy moc líbí a tvoje Tilda je nádherná,moc se ti povedla. Nějak mi svrbí ručky,že bych také zkusila?? Po zvířátkách by to byla změna :-)
    Měj se moc hezky.Z.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, moc se Ti povedla, jsi šikulka.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa zdá, že vlasy si zvládla na výbornú!
    Tildička ako lusk!

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, ta je krásná :-)) Taky moc toužím po Tildě, nemám žádnou, ale uháčkovat bych ji zvládla těžko....holt to není mimoň :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni děkuju :o) a zkus určitě to dáš není těžká :o)

      Vymazat
  6. Marťo, ty zvládneš udělat úplně vše. Věřím, že i našeho prezidenta by jsi věrně udělala. :-) Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ivanko :o)))) ale toho bych asi ještě nezvládla :o))))) měj se také hezky...

      Vymazat
  7. Liebe Martia,
    ist die schön!!! Ich finde sie wundervoll und wie schön sie im Grünen gemodelt hat..lächel..Du bist eben eine Puppenkünstlerin!
    Wünsche dir noch einen tollen Abend
    Liebe Grüße Sandra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sandro moc děkuji za tak milá slova chvály :o) a také zdravím....

      Vymazat
  8. Preciosa la muñeca y con ese pelo queda genial ,tiene que ser dificil de hacer ,me gusta..besitos sss.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Matildo za pochvalu a těžké to není :o) Posílám pozdrav....

      Vymazat
  9. je kraaaasna...máš šikovné ruky...to sa musí uznať :), pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Zuzi za takovou milou pochvalu...já zase neumím to co ty a údivem vždy zírám co dokážeš vykouzlit :o) pááá

      Vymazat
  10. Marti, je úplně parádní :-) jsi šikulka - pěkný víkend. Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuju to mě těší a ty měj také krásný víkend....

      Vymazat
  11. Zkuste protahnout dratek hlavou a omotejte vlnou.Pak dratek ztocte do drdulku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥