sobota 5. června 2021

♥ ORLÍČKŮ ČAS ♥

 U nás v Podkrkonoší je ted čas kdy v květenství tu na zahrádkách kralují  Orlíčci.

Tyhle fialovo bílé mám ráda




Tyhle jsou krásně jen čistě tmavě fialové 



Růžovo bílé 



A tady čistě bílé



Odstínů mám více jen prostě nestíhám fotit :o)
U nás ted trochu se zatáhlo,zapršelo a zabouřilo...ale snad to půjde pryč ...chystáme se na zahrádku grilovat a opékat a lenošit :o)
Krásný den nám všem

















8 komentářů:

  1. Krásné foto. Měj se hezky a víkend si užij. U nás dusno jako před bouří)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Evi :o) Byl to nádherný den.Úplně neplánovaně jsme se všichni sešli u nás na zahradě.Bylo to tak fajn a já neudělala ani jednu fotku a došlo mě to až ted doma 💙

      Vymazat
  2. Martinko, máš je moc krásné! Taky mám orlíčky ráda, připomněla si mi, že jsem nějak neviděla ten, co kvete růžovo-žlutě, doufám, že se mi někam neztratil.
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko co vím tak ty kvetou trošku déle a ty já ještě nemám :o)
      Krásný nedělní večer.Martina♥

      Vymazat
  3. Orliček je moc krásná květina a těch barev, krása. Jeden čas jsem je měla na zahradě,stále se sami semenili a loni nějak zmizli, úplně všichni,není ani jeden.Příští rok asi seženu semínka a zkusím si vypěstovat nové.Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy opravdu je.Já je mám letos skoro po celé zahradě.To pak bude smutno až odkvetou :o) Krásný večer přeju♥

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥