neděle 6. června 2021

♥ VÍKEND BYL JEN SAMÁ POHODA ♥

Krásný víkend to byl :o)

Plný sluníčka,radosti,pohody a smíchu ...

A já byla tou pohodovou náladou po těch dlouhých dnech chladu tak pohlcena,že jsem neměla vůbec čas fotit.

A tak dávám fotku s kytičkou,kterou jsem si ve čvrtek vyfotila u dcery protože se mě moc líbila :o)

A zrovna i při té přílležitosti se zeptám,neví prosím někdo jak se jmenuje?


Mějme všichni krásný zbytek neděle....



 

16 komentářů:

  1. Je fajn; že jsi měla krásný víkend. S kytičkou bohužel neporadím.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, zdravím. Tak tuhle kytku neznám...Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ani já neporadím, ale krásná skutečně je.
    Martinko, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, krásná kytka. Měj klidný vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  5. S názvem kytky neporadím. Ale pěkná je !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. podle listů bych tipovala nějaký druh chryzantémy, ale je to jen tip..... Přeji krásné dny z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko chryzanténka to není,ale moc děkuju a přeju krásný den.Martina♥

      Vymazat
  7. Kytička se jmenuje Bidens (Dvouzubec), taky ji každý rok mám. Hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano včera nakonec jsem se to také dozvěděla.A moc děkuju .Přeji krásný den.Martina

      Vymazat
  8. Tentokrát víkend konečně vyšel podle našich představ. Byla to paráda a já bych se za takové počasí přimlouvala po celý rok 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda ,jak já dřív milovala zimu tak asi s věkem bych ji klidně vyměnila celý rok za léto :o) ♥

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥