pondělí 19. srpna 2013

DOVOLENÁ NA VRANOVĚ :O)

Pomalu po měsíční pauze jsem konečně opět zde a to jen díky tomu že jsem skončila z toho letního počasí s obkladem na krku a hrnkem teplého čaje v pelechu...
Začátek naší dovolené jsme trávili na Vranovské přehradě v obci Bítov.Byli jsme tam už potřetí a moc se nám tam líbí a tak pravděpodobně tam zase určitě zavítáme :o) http://www.camp-bitov.cz/
Letos jsme sebou vzali i babičku moji maminku :o)
Cestou se vždy stavíme na oběd ve Mlýně :o)
Ubytování jsme měli opět ve stejném Bungalovu jako vloni -- vloni nám tam nešlo wifi připojení ale letos nám slibovali jak už je vše jinak a tak jsem se těšila jak každičký den budu vkládat dovolenkový příspěvek a opět z toho nebylo nic.

Z kempu je vidět na zříceninu Hradu Cornštejn.Chtěla jsem tam maminku také vzít jenže zrovna panovala ta tropická vedra a tak z výletování toho letos moc nebylo a většinu času skoro celičký den jsme trávili povalováním se u vody :o) A hodováním zeleninových salátů a večer se většinou grilovalo.

V okolí kempu je nádherná zelen :o)

Fotku s kloboučky nakonec nemám -- jsem je ještě natužila aby držely lépe tvar a oni se zdrcly :o(
Tak jsem je pak po příjezdu vezla naší Justýnce a že si je na ni vyfotím a nechám je jí ale ani jsem ji je nestačila dát a byly mě zabaveny někým jiným... :oD  Takže jsem ted bez kloboučků a i bez fotečky....
Háček jsem samozřejmě měla sebou a vznikl malý košíček který zatím také nemám zfotodokumentovaný--ale určitě na něho také dojde :o)))
Vzali jsme babičku na Hrad Bítov tak příště budou fotečky trošku výletní :o)
Tak a mě při psaní konečně zabral Ibalgin a já jsem zpocená jako myš tak se jdu osvěžit do sprchy a pak juknu ještě snad i k Vám.A zítra je také den :o))
Mějte se překrásně a stále užívejte letních dní :o)
Martina

1. Martí,tak tě tu zase po měsíci vítám:-)))...parádní dovolená a hezké fotečky. Pěkný týden a ať si brzo fit:-) Eva

2. Pěknou dovolenou jsi měla, i počasí přálo:-)
    Ajka

3. Marti, určitě sis dovolenou parádně užila a pořádně sis odpočinula. Fotky jsou nádherné a zážitky, doufám, taky.
    Ivana

4. Vranov je moje srdeční záležitost. Když jsem byla malá, jezdili jsme tam každé léto. Naučila jsem se tam plavat.
    Když náš tříletý syn poprvé uviděl Vranov řekl: Jé, to je velká vana.
    Vedra byla hrozná, to věřím, že jste byli co nejvíc u vody.

1. Alenko i mě Vranov přirostl k srdíčko a ráda se tam budu vracet :o)Dětičky jsou miláčci já byla s vnučkou které ted právě byly 3 roky letos pak ještě u rybníku a ta mě zas povídala babičko půjdem už do toho moře :o))

5. Marti moc tě vítám zpět.-)Krásné fotky!Pa Věra

1. Děkuju Věruško už se mě stýskalo a ted vše musím honem dohnat a dopsat postupně zpětně :o))

6. Ahoj Marti, je vidět, že to byla moc super dovča. Krásné fotečky. Držím palce ať se brzy uzdravíš a těším se na další tvořeníčko. Anny

1. Anny děkuju moc -- dovolená byla opravdu moc prima :o) Taky už doufám že chřipajznu přemůžu už mě to válení a pocení nebaví :o(

7. Marti krásnou dovolenou jste měli a krásné fotečky tam muselo být krásně.Brzy se uzdrav.Radka

8. Ahoj Marti, jsme moc ráda, že jsi zpět! Určitě jste si dovolenou parádně užili!!!

9. Martinko, dneska mě tvůj příspěvek moc potěšil, na Vranově jsme s manželem, tehdy ještě mladí a svobodní, trávili naši úplně první společnou dovolenou, takže se mi k tomu místu váže spousta krásných vzpomínek .... Marki

1. Jéééé tak to jsem ráda že jsem mohla přispět ke krásným vzpomínkám :o)Tam je opravdu překrásně :o)

10. Nádherné fotky, veľmi potešili, trošku mi to priblížilo miesto kde to nepoznám.
    Musela to byť nádherná dovolenka. Pozdravujem a praje krásne dni.

1. Děkuju Mery bylo tam opravdu překrásně ráda tam jezdívám :o)Také přeju krásné dny.:o)

11. Ahoj Martí! :-)
    Tak já k tobě chodím na koukanou, zda už není nějaká zpráva o tobě a pořád nic a pak párkrát nenakouknu a nestačím se divit!!!! :-)
    Tak bacil tě bacil? Neřád jeden protivný!

Dovolenou jste měli krásnou! Také by se mi líbilo být pěkně u vodičky, než se potit doma a brát ATB! Vlastně ty to ani nevíš, že jo? :-)

Úplně prvně mě pozlobil noťas - odešel mu hardisk! Ale už to mám v pořádku (ťukťukťuk!!!). No a pak mě jeden den šíleně bolel zub a druhý den mi otekla tvář - ale zub už nebolel! :-)
    Tak se další den jelo k zubařce, ta mi zub vyvrtala, vytrhla mi z něho nerv a prorážela váček! Ale vůbec to nebolelo, vážně! Doktorka mi řekla, že je ten zub už mrtvý a proto to oteklo. Dostala jsem antibiotika - pěkně velká a silná, bolel mě z nich žaludek - neb se mi to stalo v těch největších vedrech a doktorka říkala, že tam určitě zánět je nebo nějaká infekce a nechtěla to podcenit, tak mi napsala ta ATB! Ale už jsou dávno dobraná! ;-)

Pak nás ještě potrápil Kenny, ale to je na dlouhé povídání. Snad už je také v naprostém pořádku, on tedy ještě ATB pobírá, ale zítra naposledy. :-)

Marí, měj se krásně - fotka číslo 7 odspodu je úžasná! A pohled na zeleninový salát mi udělal ohromné chutě! :-)

Ahoooooooooooooooooooooooooooj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

1. JJ bacil mě a pořádně mrcha jedna :o))
      Jejda jejda zoubek tedy pořádně pozlobil.Mě takhle zlobil zub moudrosti také jsem byla oteklá jezdila jsem každý den na řezání a také užívala ATB.Na většinu ATB mám špatné reakce a tak pokavad to jde tak skoro všechno s mojí paní doktorkou nejdříve se snažíme léčit přírodní cestou.Ale jsem ráda že už je máš dobrané a je ti zase fajn :o)
      Musím se jít k Tobě podívat vůbec nějak nestíhám vás všechny dočítat :o(
      Ta fotečka se mě také moc líbí :o)))
      Ahoooooooooooooooooj Šári :o)

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥