sobota 19. října 2013

DALŠÍ NÁKRČNÍK --- A JAK NA NĚJ :O))

Přeji krásný sobotní podvečer :o)
Nejprve bych Vám chtěla poděkovat za Vaše krásné komentáře které mě tu zanecháváte :o)
 Nákrčníky se Vám líbí a píšete si o návod jak na ně:o) Samozřejmě že se ráda o návod podělím--a budete koukat jak jsou jednoduché :o)))
Takže nejprve si pořídíme vhodnou asi středně silnou přízi já použila Ladu Luxus :o) U této kterou vkládám dnes to byla samovzorovací-příze Carnaval--ta je oproti Ladě trošku slabší a tak je více dírkovaná taková vzdušnější ale hřeje stejně :o)
No a samozřejmě nějaký velký háček - já háčkovala háčkem č.10 :o)
Tyhle moje nákrčníky jsou velké na 2x omotání okolo krku a ještě tam je i vůle takže neškrtí ale krček schovají :o) Rozměr-- 120x25cm
Nejprve si uháčkujete řetízek - já háčkovala na 90 oček (když jsem háčkovala na rovných 100 tak už byl o dost volnější a vznikla od krku velká mezera)
Spojila jsem  do kruhu a háčkovala jsem stále dokola jen polodlouhými  sloupky tak dlouho dokud mě nedošla nitka na klubíčku :o)) Píchala jsem do nitek a pak vzorek vypadá ale z každé strany jinak a je vlastně jakoby dva v jednom :o).Dá se píchat ale  i pod nitky a pak to zase vypadá úplně jinak bude z obou stran stejný  :o) 
Tak a to je celé kouzlo :o))) Jednoduché a rychlé a za jeden večer u telky máte hotovo 
Tenhle nákrčník už zdobí krček mojí dcerky :o) 

 Takto to vypadá z jedné strany.....
 ....... a tady z druhé strany :o)

Mějte se moc krásně a užívejte si víkendu :o) Já už mám připravený háček a jdu motat další nákrčník -- tentokráte modrý pro moji sestřičku 
                         Martina :o)

25 komentářů:

  1. Zdravím Martí,obdivuji....a divím se,jak to všechno stíháš:-) Moc pěkné.Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Evi ♥. Ty tři nákrčníky jsem háčkovala v té době co jsem tu nebyla--akorát že je vkládám postupně :) A ještě pár dílek v zásobě mám --natvořila jsem toho za ten měsíc a půl víc :o)

      Vymazat
  2. To je krásné:) Šikovná! Prima sobotu L.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, je to vlastně jednoduché a vypadají skvěle. Jen ta tvoje rychlost, to bych nedala, jsi jak manufaktura :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Helenko :) Neee to jen tak vypadá sice vkládám ted každý den něco ale vytvořila jsem to během toho 1měsíce a půl co jsem tu nebyla :o)))

      Vymazat
  4. Marti, nákrčníky sú super. Jednoduchý návod, už aj idem prehrabať zásoby a vyskúšať. Pa a pekný večer, Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda že jsem tě inspirovala a už se těším na ten tvůj :o)

      Vymazat
  5. Je super, Marti, v jednoduchosti je krása! Díky za návod! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Leni :o) No není to návod super udělaný jako od Tebe--tvoje návody nemají chybu :o)

      Vymazat
  6. Skvělé. Děkuji moc za návod. Určitě se do něj pustím. Budu asi za háčkovacího analfabeta, ale stejně se zeptám. Co prosím znamená píchat do nitek? Mám píchat přímo do těch nitek polodlouhého sloupku, nebo jako za zadní nit vrchního očka? Omlouvám se za stupidní dotaz, ale stále se háčkovat učím. (a nejen háčkovat :-) ) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni když uháčkuješ ten polosloupek tak pak když jdeš háčkovat další kolo tak tam máš vždy 3 nitky--tak budto píchneš mezi ně(pod 2nitku) a vznikne ti tento vzoreček a nebo budeš píchat pod všechny tři najednou a bude ti vznikat jakoby sítka :o) No snad jsem to napsala srozumitelně jestli né tak se klidně ptej ♥

      Vymazat
  7. Marti,ty jsi fenomén ,já Tě tak strašně obdivuji,kéž bych tak uměla háčkovat jako Ty!!!! Nákrčníky a vše co děláš je parádní! Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Dájko taková chvála ♥ Moc děkuju .Dáji já zase neumím vše tak krásně aranžovat jako ty -- máš pro to cit ♥

      Vymazat
  8. Martinko, tyhle nákrčníky "dokola" miluju a moc ráda je nosím .... ten tvůj je nádherný .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Marki :) také už si bez nich zimu neumím představit :o)

      Vymazat
  9. Marti, děkuji za návod, určitě zkusím.
    Hezký víkend IVA

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné nákrčníky .:-) Já dělala polosloupek za zadní nit a vypadalo to taky hezky. Hezké podzimní dny. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ no to taky múže vypadat zajímavě :o) Určitě vyzkouším děkuju ta tip :o)

      Vymazat
  11. Ahoj Martí!
    Nákrčníky děláš opravdu nádherné a koukám, že teď se jich naděláš pěknou řádku. :-) Ale ani se nedivím. :-)
    A návod je naprosto super, tak přemýšlím, že si také jeden zelený umotám. :-)
    Martí měj se krásně.
    Ahooooooooooj! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥