čtvrtek 27. března 2014

♥♥MODROBÍLÉ TVOŘENÍ♥♥

Dnes to vypadá že bude krásný den :o) Obloha krásně modrá a slunko svítí o stošest ♥♥
Většina určitě dnes vyrazíte ven do přírody a nebo na své zahrádky.I já to mám dnes v plánu a tak doufám že počasí do odpoledne vydrží ♥♥
Ale ted k mému modro-bílému snažení :o)
V sobotu jsme měli menší rodinnou oslavu a protože má sestřička jak už víte podle toho co ji vždy tvořím miluje modrou tak opět Modré tvoření ale tentokráte jsem k ní přidala bílou :o)
       ♥♥  ♥♥  ♥♥  ♥♥  ♥♥  ♥♥  ♥♥  ♥♥  ♥♥  ♥♥  ♥♥  ♥♥  ♥♥  ♥♥  ♥♥  ♥♥  ♥♥  ♥♥  ♥♥  ♥♥  ♥♥ 
Škrobený košíček háčkovaný ze Sněhurky na drobnosti :o)

 Malá vázička na květinky ..

 Dečka a podkafíčka....háčkovala jsem je podle Blaničky KLIK SEM :O) 



 Upekla jsem ji i její oblíbenou tvarohou bábovku kterou má strašně ráda.Ona je velice zdatná pekařka a peče hodně často a opravdu moc dobře ale tato bábovka se ji nikdy nepovede.Zato já SVÁTEČNÍ pekařka která tomu pečení zas až tak moc nedá vždy tuhle bábovku zvládnu na 1 :o)))
 Květinka pro potěšení ♥♥
 Tvořeníčko pospolu :o)
 A jedna babičkovská fotečka ♥♥
Momentálně jsem slíbila sovičkovou kabelku pro vnučku mé kamarádky ale včera jsem nevydržela a začla jsem plést Rozárce svetřík z takové samovzorovací příze kterou jsem si čerstvě koupila--byla jsem strašně zvědavá jak to bude vzorovat :o))Krásně to vzoruje a rychle i tím pádem že to není jednotvárné to i přibývá.Jenže musím pleteníčko odložit - nejprve se pustím do té slíbené soví kabelky.Dostala jsem obrázek jak by měla vypadat tak mě držte pěsti at to zvládnu :o) 
Mějte se krásně a užijte si dnešní sluneční den jen v samé pohodě .A já se pokusím zítra zase být tu :o) 
                                                                                     ♥♥Martina ♥♥

38 komentářů:

  1. Jů to je nádhery!Moc pěkné háčkování!Moc zdravím ,Martinko přeji pohodový zbytek týdne:-) pa vera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ děkuju Věrko :o) A i ty měj krásný a pohodový zbytek týdne :o) pá

      Vymazat
  2. Modrou mám taky nejradši :-)) Sestřička musela být nadšená :-)) Já mám bohužel jen bráchu :-)) A kabelka se ti určitě povede :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ jj byla a ještě si doobjednala u mě ještě dva na podšálky :o) ke kabelce jsem se zatím nedostala doted jsem řádila konečně na zahrádce :o)

      Vymazat
  3. Ahoj Marti, moc krásné dárky jsi připravila. Určitě udělají spoustu radosti.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj martí! :-)
    Klobouk dolů! Hluboce se ti klaním! Košíček je tak překrásný! :-) Mě spadla čelist! Celé je to překrásné a umím si představit radost tvé sestry! :-)
    Já bych juchala až ke stropu (akorát že u mě by to muselo býti zeleno-růžovo-hnědá sada!!! :-) )
    Martí ty jsi nesmírně šikovná! :-)

    U nás je dnes také nádherně. slunko svítí a jen maličko fouká studený vítr. :-) Však už jsme uklidili zimní boty! :-) Tak snad nebude chumelit a mrznout! :-D
    Martí měj se krásně a ahoooooooooooooooooooooj!

    P.S.: Tak ty s jistotou kabelku zvládneš, neb máš velice šikovné ruce. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ Šárinko děkuju moc ty vždycky umíš tak krásně pohladit chválou :o) Ale ty jsi také ohromně šikovná vždy u tebe obdivuju ty miniaturky jak máš šikovné ručky ♥♥ Zimní boty zatím ještě schované nemám ještě jsem je pro jistotu nechala vzadu v botníku--přece jenom bydlíme pod horama :o)) Dnes u nás bylo krásně a tak jsem doted řádila na zahrádce a večer se pustím do té kabelky :o) Šári měj se krásně a já běžím k Tobě jestli u Tebe přibylo něco nového.Páááá

      Vymazat
  5. Marti nádherné tvořeníčko. Ten košíček nemá chybu. Jsi šikulka. Měj se moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ děkuju Leni :o) a i ty se měj moc moc krásně :o)

      Vymazat
  6. Košíček je nádherný a vypadá tak křehce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ děkuju Ivanko jak moc mě ta chvála těší :o)

      Vymazat
  7. Krásne modrobiele tvoreníčko :o) Sestra musela mať radosť. Bábovka vypadá mňamkovo. Už sa teším na svetrík a kabelečku. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Helenko ♥♥ jsem ted netvořila -- ale od včerejšího večera už zase kmitám háčkem :o)

      Vymazat
  8. milá Martinko , to je taková krása.Kdy to všechno prosimtě stíháš :))) je to nádhera.jsem v úžasu nad těmi košíčky...to bych jednou chtěla umět...krásný večer, Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ děkuju moc Šári.... no já spíš mám pocit že nestíhám nic :o))) košíček nic není jestli si myslíš že by jsi si ho nezvládla uháčkovat tak stačí navštívit nějaký bazar kolikrát i tam se dají ulovit krásné kousky a jen si ji doma do tvaru košíčku naškrobit :o) Měj se moc krásně...

      Vymazat
  9. Tohle já nikdy nepochopím:-))))...nádhera. E.

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko, vykouzlila si krásné dárečky! Moc se ti povedly! A musím se smát, ono to tak občas je, jak to píšeš s tou bábovkou...
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ děkuju Helenko :o))))) měj se moc krásně...páá

      Vymazat
  11. Martinko,
    Ty jsi krásně tvořila!!! To jsou krásné dárečky...
    Byla určitě radost veliká!
    těším se na Tvůj pletený svetřík a kabelku.
    A s Justýnkou jste si to užívaly- to jsou nádherné fotky!
    Měj se hezky, přeji slunečné dny,
    i když u nás to dnes tedy foukalo!!!
    Pa Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jarko :) moc děkuju za chválu ♥♥ no na kabelce jsem nakonec začla pracovat až včera večer :) ale už se pomalu rýsuje :) S Justýnkou a Rozárkou si to užívám vždy - jsou to taková malá sluníčka ♥♥ páá a měj se moc hezky...

      Vymazat
  12. Marti, nádherné tvořeníčko. Určitě jsi udělala sestře obrovskou radost.
    Moc se těším na další Tvé tvořeníčko.
    Fotečky Justýnky a Rozárky jsou parádní, máš krásné vnučky a určitě si to s nimi užíváš.
    Přeji Ti pěkný víkend , měj se prima.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuju moc ♥♥ no vypadalo to že snad radost měla --ještě chce doháčkovat dvě ty malinké dečky :o) S holkama zlatýma si to užívám vždy jsou to prostě naše malá sluníčka ♥♥ Jani měj moc krásný jarní čas...

      Vymazat
  13. Ahoj Marti, tý jó, klobouk dolů nad takovou sadou! S tou bábovkou to nemá chybu. ;-) Sestra musela mít hooodně velkou radost.( S tvarohovou bábovkou jsem na tom jako ona. Nějak se mi nevede. Máš vychytávku? ;-) ) Kytička už jen doladila a navodila tu správnou atmosféru. :-) Užij si víkend, jsem zvědavá, jestli počasí vydrží. ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ děkuju moc Dáši za chválu ♥♥ nemám vůbec žádnou vychyttávku právěže :o)))) Měj se moc krásně...

      Vymazat
  14. Marti,veliká krása,jsi všeuměl a ještě k tomu jsi moc pilná...Jen kočíček už Ti tak nezávidím už ho mám také z bílé dečky .MOC děkuji za inspiraci...Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Dáji ♥♥ všeuměl nejsem -- neumím toho spousty... :o)))

      Vymazat
  15. Moc pěkné kousky, Marti, ten košíček mě fakt bere, to meta, kterou mám ještě před sebou... zatím pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuju moc ♥♥ ten košíček ty zvládneš levou zadní to mu dám krk :o))Pááá a měj se krásně

      Vymazat
  16. Nádherné výrobky. S tou mističkou musela být práce. Opravdu krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuju Ti moc ♥♥ Měj se moc moc krásně....

      Vymazat
  17. Krásné tvořeníčko. Moc se ti to povedlo. Bábovka je opravdu povedená.

    OdpovědětVymazat
  18. Martinko,je to moc pěkné tvořeníčko!
    Košíček je prima,viděla bych v něm velikonoční vajíčka.
    A bábovku bych si dala...
    Moc zdravím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ děkuju Blani -- ani nevím co si do košíčku sestra dala ještě jsem od té doby u ní nebyla :o) a tak jsem sama zvědavá... měj se také moc krásně...

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥