neděle 13. listopadu 2016

🎄BÍLO-STŘÍBRNÉ VÁNOCE🎄

Krásný mrazivý den přeji...
🎄
Dnes jsem tu opět se stromečky...
Dnes se asi budou líbit milovníkům bílo-stříbrných vánoc
🎄
🎄
🎄 
🎄 
 🎄
 🎄
 🎄
 🎄
🎄
a na závěr ještě dve fotečky od nás z mrazivého podzimu :o)
🎄
 🎄
🎄
No moc jsem toho zase nenapsala....:o) 
Budu se muset polepšit ...
Mějte se krásně a moc Vám děkuju za Vaše krásná slůvka která mě tu zanecháváte...vždy mě pohladí po duši...
...čtu Vás opravdu poctivě jen nějak nestíhám hned reagovat..
🎄



6 komentářů:

  1. Marti nádherné stromečky!.-)U nás také mrzlo,kéž by mrzlo na vánoce a konečně napadl sníh.Pa hezký den V.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty už máš celý vánoční les. :-) Tyhle vánoční maličkosti mám ráda.:-) Myslím, že tyhle fotky nepotřebují žádný velký komentář, takže nemusíš mít výčitky, že málo píšeš. Ani já nejsem žádná spisovatelka. Myslím že to, co ručně vytvoříme, hovoří za nás. :-) Přeji hezkou mrazivou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, koukám, že mě Janička předběhla, taky jsem chtěla napsat, že budeš mít za chvíli les :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, já také souhlasím. Tvoje fotky s krásnými stromečky nepotřebují komentář. Hezký zbytek neděle. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, tvé přípravy jsou opravdu perfektní! Asi není třeba více slov, za tebe mluví skvělá práce!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Marti pěkný mrazivý lesík jsi vytvořila.. Stromečky jsou moc pěkné.. Krásné zimní tvořeníčko. Jsem ráda, že jsi tu s námi a slovíčka stačí..
    Krásný nový týden. Z❤❤

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥