sobota 25. února 2017

♥ POHODA-KÁVIČKA-KLUBÍČKA ♥

a máme tady víkend...
Venku sice konečně neprší ale fouká studený vítr... a tak to na nějaké velké venku pracování a ani procházení  stejně moc není...
Dnes je u nás Masopustní veselí kterého se každý rok účastním..ale letos tomu možná  asi bude jinak...něco malinko se o mě totiž  pokouší a tak  letos  špekuluju  že si asi zalezu pod deku a uvařím si zázvorový čaj s citronem...
A budu lenošit...
Ale nakonec třeba neodolám a stejně na chvilenku vyrazím na jitrničku :o))
A když ne tak se....
zřejmě  začtu do knížky kterou jsem si předminulý týden- (jejda už??? ..toto ale letí....) otevřela ale protivná migréna mě nedovolila si knížku pořádně vychutnat...
a zřejmě  zapojím i háček do akce :o)
Takže kdo jste na tom podobně jako já a nakonec se rozhodnete pro trávení sobotního odpoledne doma a  dnes nebudete vylézat z teplíčka domova z jakéhokoliv důvodu...tak uvařte si kávičku...nebo čaj...a dělejte co Vás prostě baví ...
Vždyt to je přece tak fajn ...
Včera jsem dokončovala háčkované tulipánky..ale zapoměla jsem si dokoupit zelenou mašličku...
ale nakonec přišla záchrana a pár mašliček jsem dostala a tak dnes dozdobím :o)
Sluníčko se nám dnes schovává a tak žlutá narciska pro potěchu oka ..
Mějte krásný den....
....bude takový jaký si ho sami uděláte...
♥♥♥



16 komentářů:

  1. Marti, já mám dnes odpoledne naplánované od kamarádky :-)) Má totiž oslavu narozenin, tak se jdu za hodinku a něco veselit :-) Krásný víkend :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Marti i já mám dnes jistou akci, za chvilku vyrazím na noční.😉
    Ale jitničce bych neodolala.. Přeji ti brzké uzdravení a krásný zbytek víkendu. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad noční utekla rychle...já nakonec doma také nebyla o))) měj se moc hezky 🌷

      Vymazat
  3. Právě jsme se vrátili s mužem z prosluněné procházky, kávička na stole a čeká nás večer setkání s kamarády v restauraci na společné večeři, takže já si užívám bezvadně :o)).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, měj moc krásný víkend a tvoje háčkované tulipánky jsou nádherný!!! Jsi moc šikovná! Jinak jsme dorazili na chalupu, převzali vnučky a přestalo svítit sluníčko:o((, snad se ale zase objeví! měj se moc krásně! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě byl víkend skvělý holky určitě to sluníčko vynahradily :o) 🌷 měj se také moc hezky...

      Vymazat
  5. Martinko, přeji pohodový večer!
    Tulipánky jsou moc krásné, přivoláváš moc hezky jaro!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Martinko - včera jsi měla pěkné rozjímání i to je potřeba. Už se těším na tvé tulipánky - mají pěkné barvy. Měj se moc hezky Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ivy 🌷 no já nakonec doma nebyla :o) měj se také moc hezky...

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥