pondělí 14. června 2021

♥ NÁVŠTĚVA PEJSKA TAXI ♥

Po dlouhé době tady Vás pozdravím svojí fotkou :o)

Byli jsme v pátek v Trutnově a čekali jsme na někoho tak jsem se nechala aby jsme zaplnili čas vyfotit :o))))

V sobotu jsme byli na zahrádce a poctila nás svojí návštěvou psí pomeranian slečna Taxi.Čoky se hned do ní zamiloval a stal se jejím stínem a doprovázel ji na každém kroku :o) Bártík je naše malé třeštiprdlo a jako malé štěňátko ho kousl pes a od té doby je nedůvěřiví a na ostatní pejsky štěká a útočí,ale jen proto že se jich bojí.Hned vždy uskakuje a je vidět že se snaží je zastrašit a odehnat.
Ale nakonec to zvládl také,sice ji po očku stále hlídal ale už ji neodháněl.Je to legrace pejsky pozorovat :o)
V neděli ,vlastně už od soboty jsem tu měla naše holčičky.Ale momentálně měly obě nefotící náladu a dostala jsem zákaz je fotit :o)))
Tak snad příště :o)
A krásný den Vám dnes popřeje můj Čokýnek.Je to model a odmalička mě ochotně pozuje ,ale teď si prostě řekl že do toho foťáku se prostě nepodívá a nepodívá :o))
Dělá mě už parťáka 9 rok.Je to moje velká láska a kamarád...
Bártík Vám popřeje třeba zítra :o)
Mějme se všichni krásně a skvěle.








14 komentářů:

  1. Sluší Ti to a sluší to i těm psím modelům.
    Hezký den, Martino !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, jsi kočka a o tom že pejsky miluješ nade vše fakt není pochyb.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuju :o))) a miluju to je pravda ♥ měj se také moc hezky

      Vymazat
  3. Tak i pejskové měli slezinu 😀 Psí slečna je krásná, vůbec se nedivím, že se líbila 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano měli a i včera,ale nějak poslední dobou zapomínám fotit :o)))

      Vymazat
  4. Krásná ženská a prima psí kamarád.Ostatní pejskové taky super.Krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej :o) moc děkuji ♥ pejskové jsou prostě nej.... Krásný den i ode mě ♥

      Vymazat
  5. Tak to byla vzácná návštěva )))
    Moc ti to Marti sluší.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, pejsani jsou krásní plyšáci a Ty zase kočka. Měj hezké dny, zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, moc ti to sluší. A všichni mazlíčci jsou úchvatní a lákají k pohlazení. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc Ti děkuju♥♥♥ a moji pejsci také :o) i ty měj krásný a pohodový den

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥