pátek 12. prosince 2014

♥ČERVENÉ VLOČKOVÁNÍ♥

Tak a nachumelený snížek co nám tu napadal je už pryč....
Justýnka si uplácala dvě sněhové kuličky a má je schované v mražáku ♥
Po chvilkách i já si vesele vánočně háčkuju :o) a dnes Vám ukážu vločky červené....



Dnes jsem tu měla malou pomocnici Justýnku a ta horlivě nám pomáhala s pečením cukrovíčka.Upekly jsme dvě těsta a vydržela od začátku až do konce ♥ ale o tom zase příště....
Mějte se krásně a užívejte si Adventní pohodu ♥
                                                        Martina


30 komentářů:

  1. Krásný adventní vikend přeji ;-). Opět jen samá chvála ....Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, ty jsi úžasně šikovná!Krásné..měj pohodový víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko - u tebe napečeno , uháčkováno - to jste tam u vás šikovné ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ no bez mojich pomocnic bych moc nestíhala :o) měj se krásně...

      Vymazat
  4. Marti, červené vločky jsou moc hezké. Letos jsem taky háčkovala nějaké červené ozdobičky a už se nemůžu dočkat, až je budu moc použít :) Krásný víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju Jani... už ám nafovené i další moje vločkování :o))) také se těším až si je ověsím na stromeček :o) Měj se krásně...

      Vymazat
  5. Pááni Marti, vločkuješ jak o závod:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no už mám dovločkováno...tento týden jen už pečení a balení :o)))

      Vymazat
  6. Marti, červené vločky jsou moc pěkné, dnes se chystám ještě nějakou umotat, hezký víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju a už se těším na ty tvé :o) měj se také krásně...

      Vymazat
  7. Marti, krásné červené vločky :-)) Já se teda musím přiznat, že ani o vánocích tu červenou nemusím,,,,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)))) já zase červenou moc ráda... připomíná mě lásku ♥ Děkuju Zdeni a měj se moc krásně...

      Vymazat
  8. Martinko, koukám, že taky nevydržíš jen tak sedět s rukama v klíně, že? To znám. Ale hezky tvoříš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Ježurko nevydržím...jak mám ruce u televize prázdné tak v cuku letu spím jako špalek :o))))) děkuju a měj se moc hezky...♥

      Vymazat
  9. tak to je krása už dávno jsem nic neuháčkovala hmmm pěkné

    OdpovědětVymazat
  10. Tak už zase háčkuješ a je to mooooóc pěkný. Ruka je už lepší?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju i TObě Alenko... ano už je to lepší :o) Měj se moc hezky..

      Vymazat
  11. Ahoj Martinko, vločky máš veselé, moc jim to v té červené sluší.
    Pa a s hezký advent iva

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Marti, vločky jsou parádní. Už jsem zvědavá až nám ukážeš pečení s Justýnkou. Je prima mít takovou pomocnici .
    Máš tu spoustu hezkých věciček, vše se mi moc líbí a sleduji. Jen ty mé komentíky váznou. Budu se muset polepšit.
    Měj se krásně a užívej si advent. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani já také nestíhám... poslední dobou komentuju také nějak málo.... děkuju moc a za pomocnice jem moc vděčná ♥ měj se také moc hezky...

      Vymazat
  13. Krásný zbytek neděle, vločky jsou hezké :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Moc krásné Martinko!
    Přeji hezké nedělní odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Paaanečku tie vločky sú krásne...a pozeram v predošom príspevku, už maš aj napečeno, no šikovna si.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Mery ♥ no nebýt mojich holek napečeno bych ještě neměla :o)) měj se moc hezky..

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥