středa 10. prosince 2014

♥TAK UŽ TAKÉ PEČEME♥

Včera jsem udělala si dvě těsta a dnes dopoledne ještě další dvě a když přišla Klárka ze školy mohlo se začít konečně péct :o)

Na FB jsem našla tento recept a tak jsem se rozhodla že tímto receptem letos začnu :)

Slepovat budu asi ale zavařeninou :o)

A představte si --jsme s Klárkou dopekly a ono začlo chumelit ♥ -- jsme se smály že ta vůně co jsme pouštěly ventilačkou ven ho přivolala ♥
Mějte se krásně a já jdu chvilku zase háčkovat :o)
Musím poprosit Klárku aby mě pomohla zítra to co už mám hotové nafotit ♥
Martina

26 komentářů:

  1. Moc hezké cukroví střapáče jsem jednou dělala a zdáli se mi dost hořké dala bych méně kakaa.U nás dost mrzne Měj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Evi :o) no mě se zdají tak akorát :o) u nás dnes malinkato ráno zase nachumelilo--no ale žádná sláva tedy .... měj se moc hezky

      Vymazat
  2. Vy jste ale pilné holky :-))))). Já mám zatim jen perníčky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no snad dnes by jsme měly pokračovat :) u nás budou perníčky chybět..nesehnala jsem med...

      Vymazat
  3. Mati, jsi rychlík..a vypadá to náderně! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Inko...no bez Káji bych se stím pachtila do půlnoce :)

      Vymazat
  4. No pááni Marti, u tebe je to jak v cukrárně:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tady už je napečíno :-))). Střapáčky vypadají dobře a slepované milují děti, to snad ještě budeme muset vyzkoušet.
    Martinko, přeji úspěšné háčkování a příjemné dny, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo určitě vyzkoušej jsou moc dobré :o) děkuju a měj se moc hezky...

      Vymazat
  6. To je nádhera .... a musí to u vás krásně vonět . Já peču průběžně , abych toho neměla najednou mnoho , no nemám takovou šikovnou pomocnici :))) Marti krásný den , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári vonělo to nádherně :o) no s pomocnicí to jde rychleji to je pravda.... je to také první rok co mě takhle pomáhá..ještě vloni po chvilce brala vítr do nohou a byla z kuchyně pryč :o))))) Měj s emoc krásně....

      Vymazat
  7. Máš to nádherný! Já jsem toho letos moc nepekla... jen pět druhů :-) tak se těším, že zbytek příprav na Vánoce bude s háčkem v ruce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aranel u nás toho také letos moc nebude :o) bez toho sněhu to je takové divné a dlouho se mě do toho pečení ani nechtělo :o) a užívej si pohodu a klid s háčkem v rukách ...měj se moc hezky...

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. :o))) u nás voní stále celá ložnice kde je nejchladněji tak než ho dozdobím mám ho tam :o)))

      Vymazat
  9. Marti, taky mám ráda, když se pečením provoní celý dům :-)) Jste holky šikovné, ty střapáčky zkusím a co je slepit nutelou, já pekla podobné kakaové ořechové a s nutelou nám to chutnalo :-)) Krásný adventní čas :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus jsou moc dobré :o) už je mám slepeno marmeládou ale také mažu i nutelou :o)) Měj se moc hezky...

      Vymazat
  10. Martinko, jasně, vy jste to tím pečením a vůní přivolaly. Ale u mne to nefungovalo. Asi to bylo tím, že vždy jsem zvládla jeden druh denně, to bylo asi málo. Užívej si tu krásnou předvánoční atmosféru!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Ježurko to je můj sen se nehonit a každý den jedno těsto udělat...říkám si to už roky a nějak se mě nedaří to uskutečnit..... měj se také moc hezky...

      Vymazat
  11. Holky, vy jste ale pekařky - nadělaly jste spoustu práce... všechno vypadá úžasně!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Marti jste holky šikovný!Střapáčci vypadají lákavě,jak se pracuje s těstem,nelepí moc?Hezký večer pa Vera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko těsto je úplně bezvadné nelepilo vůbec a krásně se z něho dělalo... i když já válím přez igelit .sáček pro jistotu.... měj se moc hezky...

      Vymazat
  13. Už máte pěkně napečeno. Jste holky šikovný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥