středa 4. dubna 2012

SLÁVA JE UŽ LÉPE :O)

Tak dnes blokovaná páteř konečně polevila a už jen bolí ale to zvládám už mírnit Ibalginem :o) Hlavně že jsem už zase  pořádně pohyblivá a konečně budu už zase moct vzít háček do ruky--dnes už jsem chvilenku šmodrchala :o)
Zítra mají dětičky už prázdniny tak mě pomůžou i s malou Justýnkou ji zabavit a tak se budu moct chvilku věnovat  i svému relaxu s háčkem v ruce :o))))
Protože nemám žádný výrobek tak šáhnu do svého archivu fotek které jsem tu ještě nepublikovala.Dnešní fotečka je stará asi půl roku --podzimní :o)

4 komentáře:

  1. Marti, blokovaná páteř je prevít znám to z vlastní zkušenosti, ale hlavně, že už je lépe a můžeš tvořit. :-) Dečka je krásná, v první moment říkám - hele netopýr. :-D Doufám, že z archivu budeš tahat častěji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je dobře :) no nakonec jsem stejně tvořit nemohla Justýnka mě zaneprázdnovala po celičký den :o) Jsem se musela smát tomu netopýrovi ale opravdu na první pohled to tak vypadá. :o))))

      Vymazat
  2. Martinko, jsem ráda, že ti je líp! Ananasový vzor moc často nedelám, ale jak to vidím, měla bych...
    Přeji všem u vás krásné Velikonoce, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc a též přeju krásné velikonoční svátky :o)

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥