úterý 1. května 2012

POHODA :O)

V neděli jela Klárka s Tomem na ryby a dovezli pořádného kapra -- bohužel zapoměli fotodokomentovat tak fotečky nejsou od rybníka ale v kuchyni u okna :o)


Klárka svého uloveného kapříka obulela do polštáře .....
Vpondělí byl svátek čarodějnic a tak i u nás v naší obci to byla velká sláva.Naše čarodějnice byla veliká fešanda -- ovšem ji ta krása vydržela jen chvilenku po usazení na hranici a zapálení byla na popel po pár minutách--v těch letošních vedrech bylo všechno dřevo tak suché že hranice shořela velkou rychlostí...




No a dnešní tropický den na 1.máje jsem po dobrém obědě trávila u pohádek s háčkem v ruce a šmodrchala šatečky pro Justýnku :o) Už se pomalu blížím do finiše --ovšem modelku jsem si zapoměla poměřit tak doufám že délka šatiček bude akorát...Snad zítra se mě podaří je dodělat :o) a vyfotitt...


Společnost mě tu dělal můj pejsek který trávil den koukáním z okna :o))) ouška má chudák z toho parna úplně splihlé .....
  Navečer jsme šli na zahrádku zalít zahrádku a něco málo na ní  pošolichat a samozřejmě pro polibek pod rozkvetlou třešní.Třešen sice na naší zahradce je ještě maličký stromek a tak na ní bylo jen pár napučených  kvítečků jsme tady trochu s květy na stromech ještě pozadu ale kvítka tam  byla :o)
Bohužel můj fotoaparát i mobil zůstal doma na stole tak jsem si vypůjčila obrázek nádherně rozkvetlé třešně z netu abych tu nějaký kvíteček také měla :o) 
Přeju všem krásné pohodové dny plné sluníčka.....

4 komentáře:

  1. Martio, moc hezké fotečky a povídání... krásně jste si užili volný den! Kapřík je parádní úlovek a Justýnka bude velká parádnice! Hezké májové dny. Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. čarodějnice byla opravdu perfektní až bylo škoda ji spálit :o)

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥