středa 19. září 2012

PODZIMNÍ VÝMĚNA :O)

Přeju Vám všem krásný den i když asi trošku upršený....
Krásné dárečky už mě sice přišly minulý týden ale trošku starosti  a člověk hned nestíhá ani psát na blog...
Dárečky jsem dostala od jmenovkyně Martiny :o) dala bych odkaz na její blog ale zatím asi žádný nemá....
Měla jsem z nich velkou radost --doma vypěstované tykvičky,háčkovaný košíček,krásní háčkovaní andílci(andílky si na vánoce háčkuji každý rok ale nikdy mě nakonec doma žádný nezbude protože mě jsou rozebrány --a tak konečně i já budu mít andílky--tyhle totiž nedám ty jsou darovaní jen pro mne :o) a nádherná odrátovaná svíčka--to bych chtěla umět ta mě úplně okouzlila :o)
Moje překvapení už je tu zabalené také a  zítra jedeme do města a tak hned balíček hodím na poštu a v pátek by mělo být u své majitelky.... :o)
Takovouhle spoustu nádhery jsem dostala :o)



Do košíčku jsem si koupila kytičku slaměnek :o)


Mějte se krásně pohodově.To Vám všem ze srdce přeje
                                   Martina

19 komentářů:

  1. Když vidím tu krásu, snad se dočkáme nového blogu, viď, Martinko :o)
    Chápu tvoji radost!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím Heli že by si blog měla založit :o) Také zdravím a přeju krásný den :o)

      Vymazat
  2. Ahoj Marti, moc krásné dárky jsi dostala!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty tykvičky jsou super! Každý rok pěstujeme a letos poprvé se nezadařilo... všechny květy nám zjara zmrzly :o( takže Ti tiše závidím, že Ty máš, ale zároveň i mooooc přeju, protože jsi dostala moc krásné dárečky!!! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Dík za návštevu :)
    Tie tekvičky sú krásne (aj ostatné darčeky :D ...)

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, krásné dárky jsi dostala! Určitě udělaly radost! Adriana

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné dárečky :) A slaměnka v tom košíčku vypadá moc dobře :)Justýnka tu sedí semnou a říká jee babička :) hned si všimla té tvé malé fotečky v rohu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moje malé malé sluníčko milované--Justýnečka zlatá :o) a děkuju Leni :o)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Jé Míšo --děkuju za milou návštěvu u mne :o)a přeju krásný den :o)

      Vymazat
  8. Martinko, recepty na preclíčky a slané pečivo si píši do kuchařky, už mne honí mlsná. Dárečky, jsou krásné, věřím, že ti udělaly velkou radost.
    Měj krásné a ničím nerušné pohodové dny
    IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ivčo a také přeju krásné dny plné jen a jen samé pohody :o)

      Vymazat
  9. Moc krásne darčeky si dostala, nečudujem sa, že si mala obrovskú radosť. A háčkovaných anjelikov tíško závidím, na háčkovanie z kordonetu som antitalent, budú nádhernou dekoráciou nielen na Vianoce, anjelikov nikdy nie je dosť, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu andělíčků není dost nikdy :o) Však já je do krabice neuklidila mám je vystavené už ted :o) Děkuju Renatko a přeju krásný den :o)

      Vymazat
  10. Ahoj Martí jsem opravdu moc ráda, že ti dárečky udělaly radost. Přeji Vám všem krásný podzim. Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥