neděle 17. února 2013

JEŠTĚ VALENTÝN :O)

Krásný zbytek víkendu Vám přeju :o)
Já se dnes vrátím ale ještě o pár dnů zpět kdy se slavil Svatý Valentýn.My doma tento svátek nijak moc neslavíme ale malé dárečky si přeci jen předáváme.
Dostala jsem krásný srdéčkový hrneček a  krásnou růžičku kterou když jsem si chtěla druhý den sem vyfotit tak ráno byla celá svěšená i když jsem ji  hned seřízla a do vody jsem ji dala výživu v sáčku :o(

Pod hrneček jsem si uháčkovala srdíčkový podtácek :o)

Podle šikovné Leničky KLIK SEM :O) jsem si uháčkovala srdéčka ze kterých jsem si udělala srdéčkový závěs jako dekoraci :o)


Na internetu jsem si našla že lze svěšenou růžičku položit přez noc naležato do studené vody do vany.Takže jsem vyzkoušela a zabralo to :o)
Můžete se přesvědčit...

Mějte se krásně užijte si pohodový nedělní večer a já se jdu podívat na návštěvu k Vám --- příště Vám ukážu jaké jsem háčkovala ušiska naší Justýnce na Masopustní dětský karneval :o)
                                                                                                            Martina

20 komentářů:

  1. Martinko nádherná srdíčka,podtácek,hrneček i růžička...Růžičky v zimě takto zlobí:-)ale stejně jí to u vás moc sluší!Krásný večer pa Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Marti nie že ti to perfektne háčkuje, ešte aj liečiš ružičky. Kúra jej evidentne prospela. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Heli no bylo mě ji líto aby mě vydržela dělat radost jen jeden den :o)

      Vymazat
  3. Marti girlanda je krásná, zvlášť to první srdéčko se mi líbí:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ajko :o) Srdíčka jsem dělala podle návodu od Lenči Fizule jen to první jsem si ještě trošku upravila podle sebe :o)

      Vymazat
  4. Tedy ty jsi Pilná ;) za to já nic nestíhám :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Leni.Ale to není pravda já moc dobře vím co všechno krásného jsi už vytvořila jen to nestíháš fotit :o)

      Vymazat
  5. Ahoj Marti, dárky jsou moc milé!! A srdíčkový závěs se Ti také moc povedl!

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko,moc tě zdravím a chválím tvoje háčkování!Srdíčkový závěs je prima a taky se mi moc líbí podložka pod nový hrneček i dečka na stole.No a díky tobě už budu příště vědět,jak na svěšenou růžičku...už se mi to taky párkrát stalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Blani za pochvalu i za návštěvu u mne a jsem ráda že má rada jak na povadlou růžičku pomůže i dalším :o)

      Vymazat
  7. Umíš nejen háčkovat a plést krásné věci, ale i vzkřísit "mrtvou" růži, to je skvělé! Určitě se ten tip hodí!

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko, koukám, že i vy jste si ten svátek užili! Parádní háčkování s jasnou tématikou, i růži umíš oživit!
    Ať se ti všechno tak daří!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, Marti! Srdíčka se Ti moc povedla, udělat je jako závěs je výborný nápad! Růžička je překrásná a ten tip s tou vanou je super, díky za něj! To se bude hodit, růžičky občas dostávám a dost často klopí hlavičky k zemi :o( papa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuju :o) Také se mě to stává dost často ale hned druhý den to mě fakt naštvalo....

      Vymazat
  10. Uzasne hackovanie, girlanda aj obrusky :) Nellie

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥