sobota 26. dubna 2014

♥ NARCIS ♥

Moc narcisek mě letos nevykvetlo a co jsem sis jich nasázela--no kdo ví kdepak jim je asi konec....
Vykvetlo mě opravdu jen pár kvítečků a tak mě doma ve váze dělaly parádu jen ty co jsem si začátkem roku sama uháčkovala.
KUK SEM :o)
Ale už mě odkvetlo i těch pár a už mám na zahrádce asi jen dva kvítečky a tak jsem poprosila Klárku zatím co já jsem se rýpala v hlíně aby mě je nafotila honem na památku na letošní jaro...
Narciskům se říká že jsou to květinky jara.Doma si jimi ještě když je venku bílo rádi přivoláváme jaro.A cibulky hned po odkvětu si pak na jaře hned zasadíme do země kde se rychle množí a příští jaro nás odmění krásnými kvítky na zahrádce v záhonku ♥
Je prý známo 27 až 60 jejich druhů :o) jen trošku pozor na ně--obsahují totiž jedovaté alkaloidy..




Narcisky nejsou ale jen krásné květinky ale říká se tak i některým pánům mužům :o))
Takže --- žil byl  chlapec Narcissius -- jen byl trošku jiný než ostatní  chlapci.Byl totiž sám sebou natolik okouzlen že se neustále prohlížel a obdivoval svoji krásu v jezírku kam na sebe koukal jako do zrcadla.Což se mu ale jednou vymstilo - jednou když opět sledoval na vodní hladině svoji neskonalou krásu nahl se nad vodu  tak moc až do vody spadl a utopil se.
Soužití s těmito muži není vůbec jednoduché--jsou totiž natolik nezdravě zaujatí svojim zevnějškem že vy budete vždy až za ním ta druhá.. Budete pro něho ničím - tedy nulou doma a ve společnosti jen jako doplněk k jeho kráse...Muž narcis totiž hledá jen obdivovatelku ...
 Takže pokud na takového frajera narazíte a nechceteli vedle něho dopadnout tak že si  budete připadat spíše jako jeho matka než-li partnerka nebo žena --- tak vezněte radši nohy na ramena a utíkejte od něho pryč..... :o))
Mějte se moc krásně a užívejte si pohodově jarní víkend :o)
                                                                    ♥ Martina ♥


18 komentářů:

  1. Marti krásná pověst a jak pravdivá!Takový chlapík by mi fakt byl k ničemu!!!Tvoje narcisky jsou ale moc krásné a možná že se už poučily:-) Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju Dáji -- to doufám také a příští rok už snad pokvetou všechny :o)

      Vymazat
  2. Krásné fotky narcisů, mě teď kvetou bílé s tmavými středy :-)) Ale radši mám tyhle žluté :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě kvetly jen tyhle barvičky--vůbec nevím zda si radši nemám zasadit nové .....

      Vymazat
  3. Martinko vzpomínku na jaro máš nafocenou krásně. :-) A s chlapem podobného ražení bych asi nevydržela ani týden. :-) A popravdě on se mnou taky ne. :-D
    Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuju :o) ani se ti nedivím a je nás určitě takových mnoho :o))

      Vymazat
  4. Ahoj Marti, krásné květinky .... u nás docela kvetly, ale moje mamka si stěžovala, že letos nekvetou tulipány.
    Krásný zbytek víkendu ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko děkuju :o) no s tulipány jsem na tom obdobně..... nevím co se to u nás na zahrádce dělo že mě cibulky květinek se tratili kdo ví kam..... :o(

      Vymazat
  5. Marti mě letos jen dva, na zbytku si asi hryzci pochutnali:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já jich taky moc nemám --- také si mě třejmě na nich někdo pochutnal a úplně to stejné s tulipány.....

      Vymazat
  6. je to dobrý, já se na sebe do zrcadla moc nedívám... :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsou krásné,mívala je moje babička:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko, děkuji za krásné fotky a zajímavé, pravdivé a vtipné čtení...
    Hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥