středa 23. dubna 2014

♥ V PEŘINÁCH ♥



Mám moc ráda kapelu Kryštof v čele se skvělým sympatákem Richardem Krajčem ♥ a tak toto bylo první co mě vběhlo na mou mysl když mě milá blogerka Šárka KUK SEM :o)  poslala pomyslnou štafetu TAG...které má název také V Peřinách :o)
No a když jsme si s Richardem tak krásně zazpívali jdeme na ty otázky...... :o)))
                                           zdroj. internet....

BEZ ČEHO UŽ PŮL ROKU NEODCHÁZÍM DO PEŘIN?

Tak né půl roku ale jsou to už 2 roky .... a je to můj maličký psí kamarád Čivavička Čokýnek a už bych bez něho snad ani neusla a to i za tu cenu že se velice rád roztahuje...Naštěstí má něco přez 2 a půl kila tak to není tak hrozné :o)))

SVŮDNÉ SANSOUSSI  NEBO POHODLNÉ PYŽAMO?

Jedině pohodlné kalhotové pyžamo :o)

KNIHA?

Miluju knihy a to naučné -poučné-vtipné-romantické-i lehce erotické-tajemné.... prostě čtivou krásnou literaturu 
Co nemám moc ráda jsou detektivky-hororové a děsivé čtení...

KOSMETICKÉ RITUÁLY..

Denní krém-oční krém-malůvka na obličej-odličovač-noční krém...

SKLENIČKA NĚČEHO DOBRÉHO PŘED SPANÍM?

Medunkový čajík na klidnou snivou noc a na nočním stolku sklenice čisté vody...

CHRÁPEŠ?

No doufám že ne.... :o)

SNÍDANĚ DO POSTELE?

Když mě je připravena a donesena tak určitě nepohrdnu.....

Uf a je konec :o))
Tak a ted ještě vybrat 3 kterým pošlu štafetu dál....

1-Lenička z blogu   RADOSTI OD LENKY
2-Helenku z blogu  HELEN'S HOME...
3-Evičku z blogu  E.S.IDEAS

Mějte se krásně a báječně prima a já jsem brzy zase tu
♥ Martina 










14 komentářů:

  1. No vidíš, Marti, zhostila ses toho dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem se moc bavila, než jsem dočetla do konce :o) Ale dobře, přijímám Martinko a pokusím se...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) tak to jsem ráda :o) a už se těším na vé odpovědi .... měj se Heli také moc hezky :o)

      Vymazat
  3. Marti parádní odpovědi,a přece to šlo :))) krásný den :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, už jsem tuto anketu u něho četla a musím přiznat, že mi ženy jsme si v lecčem velmi podobné a vždy několik odpovědí na mě padne jako bych to psala já. Marti, milé odpovědi a 100% ženské. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Lei tak to jsi mě ted opravdu moc potěšila -- měla jsem trošku obavy abych nevypadala nakonec hloupě.... :o))

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥