středa 15. října 2014

♥MŮJ DNEŠNÍ PITNÝ REŽIM.... ♥

Všichni okolo mě kašlají a smrkají a já se dlouho statečně držela ....
No ale už včera bylo vše jinak a i na mě něco skočilo .... pálilo mě v krku a pokašlávala jsem a do rána mě to skolilo pořádně.
 A tak mojím pitným režimem se dneska stal zázvorový čaj ...
A musím říct že je to velká dobrota a já už po prvním půllitrovém vypitém hrnečku cítila jakousi úlevu.A tak už tu popíjím hrneček druhý :o)
A  jak jsem si tuto dobrotu připravila já?
Ukrojila jsem si asi 2cm čerstvého zázvoru a oloupala .Na hrubém struhadle pak nastrouhala--asi tak 1-2 kávové lžičky a já si vložila do sítka na čaj.Zalila vroucí vodou a 5 minut vyluhovala.Pak už jen ochutit plátky citronu a osladit zdravým medíkem ♥ a léčení může začít...
Krásně prohřeje a hned je  cítit i úleva...
No a u toho popíjení jsem se konečně dala do háčkování té růžové žirafky pro Justýnku ♥
Mějte se krásně...prožijte si pohodový den a vyhýbejte se bacilům ♥
                                                             ♥ Martina  ♥

30 komentářů:

  1. Marti moc tě pozdravuji a ať se brzy vyléčíš. Zázvor si přidávám do každého čaje a musím říct , že si nepamatuji kdy jsem byla naposledy nachlazená. Je to malý zázrak a zázvorový sirup je taky vitamínová bomba....Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Šári už mě je lépe a tento čaj ted už budu popíjet raději i preventivně :o) a máš pravdu jeto fakt zázrak ...

      Vymazat
  2. Taky se často léčím zázvorem :-)) Ale letos ještě odolávám :-)) Přidávám ještě skořici :-)) Tak se brzy uzdrav Marti :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni já už pro jistotu ted budu ho popíjet i preventivně :o))

      Vymazat
  3. tak ať čaj zabera a viry zažene :))))
    vidím vlevo Čokýnka ve svetru - to ty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čaj zabral a je lépe :o)) ano já mu pletla svetýrek :o) už ale déle jen jsem přehodila fotečky zprava na levo a zjistila jsem že mám jiné nastavení blogu než vy ostatní a tak to nebylo vidět....

      Vymazat
  4. Marti brzy se uzdrav:-) Moc zdravím Vera:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Marti prajem Ti skoré vyzdravenie.Ja zázvorový čaj veľmi nemusím pre mňa je až príliš voňavý a potom mám pocit akoby som vypila voňavku.Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Reni už je lépe :o) no mě naštěstí moc chutná a fakt je to zázračný kořen ten zázvor.... měj se také moc hezky...

      Vymazat
  6. Přeji brzké uzdravení :-)zázvorový čaj vaříme dost často .

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, moc zdravím a přeji brzké uzdravení ... a moc se těším na tu růžovou žirafu.♥

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko brzo se uzdrav. Zázvorový čaj mám ráda, je moc zdravý, mě vždy pomůže.

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko, i já přeji brzké uzdravení..zázvor je skvělý lék! Odpočívej a hlavně teplo:o)! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Inko už je ale lépe :o) Zázvor ted už u nás doma bude mít místo pořád :o)

      Vymazat
  10. Martinko, já zázvor miluji, čaj si dělám, i když mi je dobře :o) Doufám, že zabere a budeš fit!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko zabral :o) a také už ho budu pojíjet i když mě bude fajn :o) měj se moc hezky...

      Vymazat
  11. Marti bacili lítají teď všude. A zázvor je opravdu super. Pokud sneseš i něco ostřejšího, tak zkus zázvorové bonbóny. Zázvorové kostičky obalené v cukru. Postup neznám. Dostala jsem je od kamarádky a jsou super. Prý se dají i koupit. :-) Ať je Ti brzy lépe. Už se těším na žirafu. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuju a po bonbonech se ,mrknu momentálně právě cumlám hašlerky..také mě pomáhají :o)

      Vymazat
  12. Taky dělám, ale zázvor krájím na plátky.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem si to našla na radách našich babiček a dávám do sítka na vyluhování sypaného čaje :)

      Vymazat
  13. I já popíjím zázvor, bránila jsem se a neubránila, každý rok to dopadne stejně, piju, smrkám a cucám větrové nebo šalvěj. bonbony či pastilky :o)
    Brzké zotavení přeji :o))

    OdpovědětVymazat
  14. Odpovědi
    1. :o)))) Dáji pokus je fakt výborný a hlavně zázračný :o)

      Vymazat
  15. Ahoj Marti, zázvorový čaj popíjím stále, když mám na něj chuť. Připravuji stejně, jen ještě přidávám mletou skořici.Při nachlazení je obzvlášť výborná - prohřívá. Přeji, ať se bacilky co nejdříve zaleknou a táhnou o dům dál! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Dagmar :o) a děkuju skořici také vyzkouším miluju její chut i vůni :o) Měj se moc hezky...

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥